#1
Ha! Dit is geestigHebben jullie het ook dat een gesprek met een vrouw anders is dan met een man?
Met een vrouw heb ik een gesprek. Met een man is het gelul.
Ha! Dit is geestigHebben jullie het ook dat een gesprek met een vrouw anders is dan met een man?
Met een vrouw heb ik een gesprek. Met een man is het gelul.
Wat voor bladblazer hebben jullie?
Dat geeft imo nou juist de voldoening en bouwt kracht: er zelf doorheen werken.Ik onderga het nu toevallig. Ik ben gestopt met porno kijken en masturberen en ik weet/denk dat het echt een groot ding kan zijn. Maar wanneer mannen onder elkaar zijn is een "ja man. Echt kut dit. Maar wel goed voor je" terwijl je gewoon de zwaarte voelt terwijl dat gezegd wordt. Met No Nut November elk jaar merk ik het als sommige mannen het doen.
Je krijgt niet echt steun of hulp. Er valt ook misschien niet veel aan te doen. Maar de begrip is er wel.
Hulp accepteren is juist sterker worden. Ik heb mijn hele leven geleefd zoals jij het zegt: zelf overkomen en ontbering omdat mijn vader ook zo is opgevoed. En wat brengt dat: gesloten persoonlijkheid, niet bij je eigen gevoel kunnen, slecht zelfbeeld, 'geen prater'.Dat geeft imo nou juist de voldoening en bouwt kracht: er zelf doorheen werken.
Dat gezegd hebbende, zouden mannen in sommige gevallen misschien รญets meer open kunnen zijn over dingen. Maar over het algemeen is het als man zijnde denk ik goed om niet steeds geholpen en getroost te worden door anderen. Nu ik dat zo teruglees, staat dat er misschien hard, maar imo wordt het leven als man niet beter als de wereld makkelijker wordt, maar als de man zelf sterker wordt. En dat gaat (helaas, maar toch ook weer niet) door ontbering en zelf overkomen.
Al hoeven mannen er ook niet bot in te zijn. Je kunt best begrip tonen als een vriend het zwaar heeft.
Ik herken je hierin. Heb zelf ook meegekregen vanuit huis dat ik alles zelf moest proberen op te lossen en daarna pas hulp moest zoeken. Maar hulp zoeken is geen zwakte. Je herkent hierin je tekortkomingen en accepteert dat het je zonder hulp niet gaat lukken. En toen ik dat ikzag ben ik mijn hele traject egonnen. En ik voel zo'n medelijden met de mensen die die stap niet druven maken omdat ze bang zijn om als zwak gezien te worden en als incapabel bestempeld te worden.Hulp accepteren is juist sterker worden. Ik heb mijn hele leven geleefd zoals jij het zegt: zelf overkomen en ontbering omdat mijn vader ook zo is opgevoed. En wat brengt dat: gesloten persoonlijkheid, niet bij je eigen gevoel kunnen, slecht zelfbeeld, 'geen prater'.
Mannen zouden juist veel meer hulp moeten vragen en accepteren. Waarom denk je dat er wereldwijd campagne wordt gevoerd om mannen juist meer te laten delen en praten? Omdat mannen nog steeds de hoogste zelfmoordcijfers hebben.
Je mag ook wel voelen mits je een dame bentFoto zegt niks
Oo zit je nu nog steeds in de kast kom op man verman jezelfJe mag ook wel voelen mits je een dame bent![]()
Liveporno show als het zo doorgaat...Ik vind dit een grote eer. Maar ik weet niet of ik kan tippen aan de droogkomische humor van Bob.
Nee hoor ben niet van de mannenliefde, heb er niks tegen dat jij dat wel bent.Oo zit je nu nog steeds in de kast kom op man verman jezelf
Oo nee hoor helemaal niet dat maak jij ervan schat ik zie de fotoโs in lingerie wel komen danNee hoor ben niet van de mannenliefde, heb er niks tegen dat jij dat wel bent.
Dat heet gewoon emotioneel onderontwikkeld zijn.
Maar dat zijn heel veel mannen inderdaad ook
Bekijk bijlage 48997
D'r zit iets in ons mannen waardoor we de neiging hebben om excuses achterwege te willen laten.Dat heet gewoon emotioneel onderontwikkeld zijn.
Maar dat zijn heel veel mannen inderdaad ook
Bekijk bijlage 48997
Ik vind dit een grote eer. Maar ik weet niet of ik kan tippen aan de droogkomische humor van Bob.@Dirkjan en @HuisbaasBob zijn er al plannen om samen een comedyshow op te zetten? Ik zie wel een mooi concept voor me ๐
Ik heb al jaren niet meer gehuild, maar ben er van overtuigd dat er ergens een blokkade zit. Om wat en hoe ik dat weg krijg, daar ben ik nog niet achter.D'r zit iets in ons mannen waardoor we de neiging hebben om excuses achterwege te willen laten.
Net zoals mannen ook minder huilen. Ik denk dat het iets hormonaals is, want ik heb het zelf ook en ik ben de grootste cuck aller tijden en was als kind best een huilebalk.
Dit doet me in ieder geval wel denken aan de film Embrace of the Serpent, waarin de hoofdpersoon (een Duitse antropoloog) begin 20e eeuw in het Amazoneregenwoud probeert te bewijzen dat se stammen die daar leven daadwerkelijk mensen zijn. Hij is ziek en heeft nog nooit gedroomd. En daarom helpt een sjamaan hem naar chacruna zoeken. Maar dat is lastig want de Spaanse kolonisten verwoesten het hele gebied.Ik heb al jaren niet meer gehuild, maar ben er van overtuigd dat er ergens een blokkade zit. Om wat en hoe ik dat weg krijg, daar ben ik nog niet achter.
Zou me af en toe best eens lekker lijken. Even alles eruit janken. Maar het lukt gewoon niet ๐
Ik heb al jaren niet meer gehuild, maar ben er van overtuigd dat er ergens een blokkade zit. Om wat en hoe ik dat weg krijg, daar ben ik nog niet achter.
Zou me af en toe best eens lekker lijken. Even alles eruit janken. Maar het lukt gewoon niet ๐
Trust me. Het is het een van het beste gevoel wat er bestaat: een oprechte huilbui in het bijzijn van een vertrouwd persoon. Maar het is zeldzaam. En is mij in mijn leven maar een aantal keren gebeurd. Maar als je daadwerkelijk alle pijn uit je kan laten door te huilen dan voel je je daarna zoveel lichter. Dan is het alsof ie weer jarenlang met een frisse lei kunt beginnen.Zou me af en toe best eens lekker lijken. Even alles eruit janken. Maar het lukt gewoon niet ๐
Dat zijn jouw woordenLiveporno show als het zo doorgaat...
Nope, that's a hard pass for me!Psychedelica?
Ja, ik heb het vroeger weleens meegemaakt. Denk een jaar of 13 geleden dat dat nog wel lukte. Lucht heerlijk op, I know.Trust me. Het is het een van het beste gevoel wat er bestaat: een oprechte huilbui in het bijzijn van een vertrouwd persoon. Maar het is zeldzaam. En is mij in mijn leven maar een aantal keren gebeurd. Maar als je daadwerkelijk alle pijn uit je kan laten door te huilen dan voel je je daarna zoveel lichter. Dan is het alsof ie weer jarenlang met een frisse lei kunt beginnen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."