#1
ik zit nooit met hand in onderbroek
maar je zag dat ook vaak bij al bundy van married with children, heb dat nooit gesnapt waarom sommige dat fijn vinden ik vind het een gek idee
maar je zag dat ook vaak bij al bundy van married with children, heb dat nooit gesnapt waarom sommige dat fijn vinden ik vind het een gek idee

