Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
216 weergaven
18-5-2026
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Waarom niet?
Klik om te vergroten...
Omdat het in de kern om exact hetzelfde gaat.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben ook gewoon een pedofiel.
Ik ben 37 maar de laatste 2 meisjes waar ik mee ben geweest waren 18 en 19 :tongueout:
De helft van mijn leeftijd..
Dus ja ook een soort pedofiel.
Maar dan geen kinderen natuurlijk maar jonge vrouwen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waren we niet klaar met de pedofielen discussie?
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Waren we niet klaar met de pedofielen discussie?
Klik om te vergroten...

Nee.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik lees het vandaag pas allemaal.
Dus dacht ff reageren
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rayyar zei:
Misschien een idee om de Pedo posts naar een zelfstandig topic te verhuizen? Ik vind de oorspronkelijke topic (geaardheid) interessanter...
Klik om te vergroten...

verwondering zei:
Het topic opsplitsen lijkt mij ook wel een goed plan. Meer dan de helft van het topic gaat inmiddels over één specifieke geaardheid, terwijl de discussie over de andere geaardheden minstens zo interessant is.
Klik om te vergroten...

Eens. Ik vind het goed dat de discussie gevoerd wordt maar het is zonde dat dit topic compleet gekaapt is.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik denk dat Bas wel kan begrijpen dat pedofilie een "aangeboren geaardheid" is, maar dat neemt niet weg dat het gewoon fout is dus ik snap zijn frustratie.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fenrir zei:
Eens. Ik vind het goed dat de discussie gevoerd wordt maar het is zonde dat dit topic compleet gekaapt is.
Klik om te vergroten...

Onzin dit past precies bij de vraag wat is je geaardheid...

Klopt allemaal precies
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rebell zei:
Onzin dit past precies bij de vraag wat is je geaardheid...

Klopt allemaal precies
Klik om te vergroten...

Vergelijking: als ik in het topic "Wat ben je nu aan het eten" post dat ik geniet van een kogelbiefstuk met friet en er volgen drie pagina's verhitte descussie over vleesconsumptie, vegetarisme, en ethiek... is dat nog on topic te noemen?

Ja, deze hele discussie is enigszins gerelateerd aan de oorspronkelijke vraag "Wat is je geaardheid en ben je daar blij mee?" maar in de afgelopen *Fenrir telt fanatiek* 155 posts heeft NIEMAND die vraag beantwoord, en ging het enkel over pedo's accepteren / veroordelen.
Deze 67% van de berichten zijn gewoon off topic, meer kan ik er ook niet van maken. Vind je dan niet dat ik een topic gekaapt mag noemen?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fenrir zei:
Vergelijking: als ik in het topic "Wat ben je nu aan het eten" post dat ik geniet van een kogelbiefstuk met friet en er volgen drie pagina's verhitte descussie over vleesconsumptie, vegetarisme, en ethiek... is dat nog on topic te noemen?

Ja, deze hele discussie is enigszins gerelateerd aan de oorspronkelijke vraag "Wat is je geaardheid en ben je daar blij mee?" maar in de afgelopen *Fenrir telt fanatiek* 155 posts heeft NIEMAND die vraag beantwoord, en ging het enkel over pedo's accepteren / veroordelen.
Deze 67% van de berichten zijn gewoon off topic, meer kan ik er ook niet van maken. Vind je dan niet dat ik een topic gekaapt mag noemen?
Klik om te vergroten...
Ik vind het onderwerp van het topic ook vele malen interessanter. Vooral ook omdat de pedo op dit forum 1,8% van de uitgebrachte stemmen omvat. Als dan inderdaad 67 % hieraan besteedt wordt en er bovendien inhoudelijk niets nieuws meer aan toe wordt gevoegd vraag ik mij af wat de noodzaak is er over door te gaan.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had al gepoogd daar een aanzetje toe te geven, maar dat is nog niet helemaal gelukt...

Iemand dan nog zin om een beetje de relnicht uit te hangen? Dat kan ik ook hoor... Joehoe?

Maar pas op dat je de poot niet op de teentjes trapt! :tongueclosed::smilingimp::astonished:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ach ja on topic en gesprekken die dan verder gaan over een onderwerp vind ik juist leuk.
Dat gezeur dat het precies alleen maar mag gaan over 1 ding...
Ik las het vandaag allemaal terug en vond het wel interessant.
Maak er niet zo een ding van en dit was naar mijn mening on topic..
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#13
verwondering zei:
Ik had al gepoogd daar een aanzetje toe te geven, maar dat is nog niet helemaal gelukt...

Iemand dan nog zin om een beetje de relnicht uit te hangen? Dat kan ik ook hoor... Joehoe?

Maar pas op dat je de poot niet op de teentjes trapt! :tongueclosed::smilingimp::astonished:
Klik om te vergroten...
Goed te horen dat je een relnicht bent. Ik dacht namelijk dat ze al uitgestorven waren en er tegenwoordig vooral janknichten rondlopen...
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rayyar zei:
Goed te horen dat je een relnicht bent. Ik dacht namelijk dat ze al uitgestorven waren en er tegenwoordig vooral janknichten rondlopen...
Klik om te vergroten...
Als je nou stopt met zeuren en gewoon even bukt komt alles goed. Je bent wel wat gewend toch? :kissingheart:
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#15
verwondering zei:
Als je nou stopt met zeuren en gewoon even bukt komt alles goed. Je bent wel wat gewend toch? :kissingheart:
Klik om te vergroten...
Ja hoor, maak je geen zorgen. Maar leg eens uit hoe ik volgens jou loop te zeuren?
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rayyar zei:
Ja hoor, maak je geen zorgen. Maar leg eens uit hoe ik volgens jou loop te zeuren?
Klik om te vergroten...
Gewoon, je zegt teveel. Vaseline is het enige woord dat nog telt. Gekreun jouwerzijds is het enige dat ik nog wil horen.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#17
:tonguewink:
verwondering zei:
Gewoon, je zegt teveel. Vaseline is het enige woord dat nog telt. Gekreun jouwerzijds is het enige dat ik nog wil horen.
Klik om te vergroten...
Hahaha ok man. Maar ik denk dat je een ander poepgleuf moet zoeken om je piemel in te bruinen, want je bent mijn type niet! :yum: Hopelijk vind je snel iemand die jou lege zaadcontainer wil vullen met je favoriete crême... :tonguewink:
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#18
Helaas, te laat. Miljoenen spermatozoïden - een hele mond vol - hebben zich reeds met een ferme duw mijnerzijds jouw door schade en schande reeds ruimschoots uitgerekte kringspier ingeboord alwaar ze zich temidden van een bruine derrie om het snelst in jouw endeldarm een weg naar hun ondergang banen. Liefde is mooi. :redheart:
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#19
verwondering zei:
Helaas, te laat. Miljoenen spermatozoïden - een hele mond vol - hebben zich reeds met een ferme duw mijnerzijds jouw door schade en schande reeds ruimschoots uitgerekte kringspier ingeboord alwaar ze zich temidden van een bruine derrie om het snelst in jouw endeldarm een weg naar hun ondergang banen. Liefde is mooi. :redheart:
Klik om te vergroten...
Ik hoor al dat je aardig opgewonden bent. Blij voor je dat je fantasie blijkbaar zo op hol slaat wanneer je aan mij denkt.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Damn, just damn and more damn.
Ik heb juist dit topic gelezen en ben het eens met bijna iedereen.
Atheististisch en agnostisch als ik ben. Tegelijkertijd ook onzeker genoeg als ik ben.
Geef om jezelf, geef om wie je om je heen hebt en ben het samen eens.

Zoiets, ik weet het anders ook niet.
Wie voelt nu echt de behoefte een ander te laten denken volgens zijn regels?

Ik heb gruwelijk veel posts geliket, omdat ik het er niet mee oneens kan zijn.
Kan ik het er wel mee eens zijn? Geen idee.
Moet je het eens zijn om iets goed te vinden?
Ik denk dat de afwezigheid van oneens zijn voldoende is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5152535455...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."