#1
Omdat het in de kern om exact hetzelfde gaat.Waarom niet?
Omdat het in de kern om exact hetzelfde gaat.Waarom niet?
Waren we niet klaar met de pedofielen discussie?
Misschien een idee om de Pedo posts naar een zelfstandig topic te verhuizen? Ik vind de oorspronkelijke topic (geaardheid) interessanter...
Het topic opsplitsen lijkt mij ook wel een goed plan. Meer dan de helft van het topic gaat inmiddels over één specifieke geaardheid, terwijl de discussie over de andere geaardheden minstens zo interessant is.
Eens. Ik vind het goed dat de discussie gevoerd wordt maar het is zonde dat dit topic compleet gekaapt is.
Onzin dit past precies bij de vraag wat is je geaardheid...
Klopt allemaal precies
Ik vind het onderwerp van het topic ook vele malen interessanter. Vooral ook omdat de pedo op dit forum 1,8% van de uitgebrachte stemmen omvat. Als dan inderdaad 67 % hieraan besteedt wordt en er bovendien inhoudelijk niets nieuws meer aan toe wordt gevoegd vraag ik mij af wat de noodzaak is er over door te gaan.Vergelijking: als ik in het topic "Wat ben je nu aan het eten" post dat ik geniet van een kogelbiefstuk met friet en er volgen drie pagina's verhitte descussie over vleesconsumptie, vegetarisme, en ethiek... is dat nog on topic te noemen?
Ja, deze hele discussie is enigszins gerelateerd aan de oorspronkelijke vraag "Wat is je geaardheid en ben je daar blij mee?" maar in de afgelopen *Fenrir telt fanatiek* 155 posts heeft NIEMAND die vraag beantwoord, en ging het enkel over pedo's accepteren / veroordelen.
Deze 67% van de berichten zijn gewoon off topic, meer kan ik er ook niet van maken. Vind je dan niet dat ik een topic gekaapt mag noemen?
Goed te horen dat je een relnicht bent. Ik dacht namelijk dat ze al uitgestorven waren en er tegenwoordig vooral janknichten rondlopen...Ik had al gepoogd daar een aanzetje toe te geven, maar dat is nog niet helemaal gelukt...
Iemand dan nog zin om een beetje de relnicht uit te hangen? Dat kan ik ook hoor... Joehoe?
Maar pas op dat je de poot niet op de teentjes trapt!![]()
Als je nou stopt met zeuren en gewoon even bukt komt alles goed. Je bent wel wat gewend toch?Goed te horen dat je een relnicht bent. Ik dacht namelijk dat ze al uitgestorven waren en er tegenwoordig vooral janknichten rondlopen...
Ja hoor, maak je geen zorgen. Maar leg eens uit hoe ik volgens jou loop te zeuren?Als je nou stopt met zeuren en gewoon even bukt komt alles goed. Je bent wel wat gewend toch?![]()
Gewoon, je zegt teveel. Vaseline is het enige woord dat nog telt. Gekreun jouwerzijds is het enige dat ik nog wil horen.Ja hoor, maak je geen zorgen. Maar leg eens uit hoe ik volgens jou loop te zeuren?
Hahaha ok man. Maar ik denk dat je een ander poepgleuf moet zoeken om je piemel in te bruinen, want je bent mijn type niet!Gewoon, je zegt teveel. Vaseline is het enige woord dat nog telt. Gekreun jouwerzijds is het enige dat ik nog wil horen.
Ik hoor al dat je aardig opgewonden bent. Blij voor je dat je fantasie blijkbaar zo op hol slaat wanneer je aan mij denkt.Helaas, te laat. Miljoenen spermatozoïden - een hele mond vol - hebben zich reeds met een ferme duw mijnerzijds jouw door schade en schande reeds ruimschoots uitgerekte kringspier ingeboord alwaar ze zich temidden van een bruine derrie om het snelst in jouw endeldarm een weg naar hun ondergang banen. Liefde is mooi.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."