#1
Je bent het niet eens met dat waar je in het moment zin in kunt hebben mogelijk slecht kan zijn voor je? Want dat is in essentie wat ik hier bedoel.In mijn opzicht is deze tekst compleet van de pot gerukt, staat volledig los met wat ik hier vertel, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Excuses, ik wou je geen vervelend gevoel geven.
Hmmja, mijn punt blijft staan: het gebeurt dat mensen dergelijke dingen doen en er dan achteraf wél spijt van hebben.Hier werd er helemaal niks gegokt, misschien ook net omdat we elkaar zolang en zo goed kennen.
Het is maar net hoe je seks bekijkt/in welke context/welke drug... en hoe je het afspreekt en welke mensen je rond je hebt. En of er al sprake is van gevoelens wanneer je nuchter bent.
In mijn geval en de mensen waarmee het gebeurd is is het daadwerkelijk afgesloten met en bij de drugservaring. Het is geen 'olifant in de ruimte' geworden, er worden vaak nog grapjes over gemaakt. gewoon luchtig houden zulke dingen.
In die zin zie ik het dus wel als een (wellicht goed gecalculeerde) gok. Gevoelens over iets kunnen veranderen hè.