#1
LOLVerhaal niet gelezen, antwoord is JA
Herinner me d'r aan als ik van je wil, dat ik gewoon een heel lang lul-verhaal op hang...
LOLVerhaal niet gelezen, antwoord is JA
Idem als m'n vorige reactie.Een deel van de reacties gelezen
Antwoord is nog steeds JA
Jij hebt er zin in he π
Oke ga ervoor..
Ik denk antwoorden die hem bevestiging geven en de rest kletst uit hun nek natuurlijk πWelk antwoord zoek je eigenlijk?
Jij hebt er zin in he πIk denk antwoorden die hem bevestiging geven en de rest kletst uit hun nek natuurlijk π
Dat lijkt me nou leuk werk!! Ik zou daar wel willen zitten als kassameisje.
Is toch triest!Ja op een of andere manier is het zo als je daar werkt dan verdien je goud geld.
Of je nou achter een kassa staat of achter het raam.
Ik verdiende nog meer dan sommige vrouwen achter het raam π
Maar iedereen is chill en heeft geld!
De afters zijn echt echt ziek en leuk.
Aan de ene kant wel bizar dat sommige meiden hun lichaam verkopen elke dag en dan op een after 5 gram coke bestellen en dan alles uit lopen te delen...
Maar wel met plezier en een goed gevoel.
Ik vind vrouwen hartstikke leuk. Misschien iets te, en dan wordt het desperate. Dat voelen vrouwen namelijk ook. Als je je "cool" verliest.
Als ik met een vrouw praat denkt mijn brein: "een vrouw? Dan schuif ik mijn IQ alvast eventjes terug naar 14. Uga-buga".
Ja kan bizar zijn.Is toch triest!
Ja iedereen moet doen wat hem of haar gelukkig maakt daar ben ik het mee eens dus als die mensen daar gelukkig van worden moeten ze dat voorral doen inderdaad.Ja kan bizar zijn.
Maar dat bedoel ik dus dat mensen ze gelijk triest gaan noemen slaat nergens op.
Sommige hebben plezier er in vooral de strippers waar ik mee om ga.
Leven een heel ander leven dan jij en andere mensen denken.
Leven op grote voet en hebben gewoon een koophuis en maken de gekste dingen mee.
Hele leuke meiden gewoon.
Ken er 2 die playmates zijn en die reizen de hele wereld over en leven hun leven tot het volste.
En die strippen op het werk en neuken stiekem in de champagne kamer (wat eigenlijk niet mag) voor veel geld alleen met wie ze willen. Anders blijft het gewoon bij een lap dance.
Die meiden zijn meer gehaaid dan jij denkt en verre weg van triest.
Want op de after word er ook gewoon weer geneukt π
Het leven van sex drugs en rock en roll..
En er van genieten..
Klinkt best ok.Ja kan bizar zijn.
Maar dat bedoel ik dus dat mensen ze gelijk triest gaan noemen slaat nergens op.
Sommige hebben plezier er in vooral de strippers waar ik mee om ga.
Leven een heel ander leven dan jij en andere mensen denken.
Leven op grote voet en hebben gewoon een koophuis en maken de gekste dingen mee.
Hele leuke meiden gewoon.
Ken er 2 die playmates zijn en die reizen de hele wereld over en leven hun leven tot het volste.
En die strippen op het werk en neuken stiekem in de champagne kamer (wat eigenlijk niet mag) voor veel geld alleen met wie ze willen. Anders blijft het gewoon bij een lap dance.
Die meiden zijn meer gehaaid dan jij denkt en verre weg van triest.
Want op de after word er ook gewoon weer geneukt π
Het leven van sex drugs en rock en roll..
En er van genieten..
Inderdaad. Hun geen anaal, ik geen anaal! (Sowieso geen anaal voor mij maargoed).Ik heb wisselende contacten, en gebruik zeker een condoom, ook al heb ik een spiraaltje. Je moet maar zo denken, als diegene zo snel met jou het bed in duikt, doet ie dat vast vaker met verschillende mensen. HIV komt nog steeds voor, ook onder hetero's! En hepatitis B niet te vergeten.
In mijn ervaring vraagt de nieuwe verkering als snel of je aan de pil bent, lekker makkelijk gedacht van de mannen! En de tweede vraag van de viespeukjes is of je van anaal houdt! Maar als je alleen al naar hun anusje wijst, beginnen ze al te huilen als een schoolmeisje! Bij mij komt er niks in als ik niet op z'n minst 1 vingertje bij jou erin mag stoppen.
Een vrouwencondoom ken ik wel, nog nooit gebruikt of gezien! Heb gehoord dat het erg kraakt!
Er zijn avonden dat er niet heel veel word verdiend maar vaak ook komen veel met soms 1500 per avond thuis.Maar ik dacht dat je zei dat ze al haar geld aan coke uitgaf dat is het gedeelte wat ik triest eraan vond, maar ze verdienen natuurlijk een stuk meer dan normale banen doen dus als ze de hele wereld zo zien en gwn een huis hebben moet ik zeggen doen ze goed niet verkeerd danπ€£
En tot in tegenstelling wat veel mensen voor zich zien.. Zoals gedwongen prostitutie en drama is het hier in Nederland vaak gewoon een keuze en verslaving van de aandacht en geld dat ze krijgen..Ja iedereen moet doen wat hem of haar gelukkig maakt
Meestal gaat het via via maar je kan altijd proberen. πZijn er nog vacature's voor chauffeur, barkeeper, portier ofzo?
Dat doe ik toch net, het via jouw proberen meneer Via Via. ;-pMeestal gaat het via via maar je kan altijd proberen. π
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."