#1
Zoals het hoort! Zonder broek. 😂Nu ik er over terugdenk... het was een jurk waar je zo geen broek moet bij aandoen zo.
D'r benen waren allesinds nog mooier dan anders na die twee weken naar ergens een land dicht tegen Rusland.
Iets in deze stijl:![]()