#1
gvddie kut pep heeft me weer hier gebracht
zijn er nog gelijk gestemden hier die ranzige praatjes hebben ???? of gekke ideetjes uit te wisselen???
ja nog immer in Duitsland aan het peppen en gekken anyway pb me of schrijf wat geks ik heb weer 2 grote zakken dus gespreksstof genoeg
In Deutschland?