Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In de trein onderweg naar huis van een gezellig weekendje, vlak voor vertrek nog goed bijgepakt voor de terugreis. GVD ik ben geil! :$"
"JustMeAnd-I zei: Ik wil graag eens experimenteren met truffels maar mijn vriend is bang voor een slecht effect.. Nja en nu... wil het toch echt eens ervaren.. Klik om te vergroten... Als die echt alleen bang is voor een slecht effect (te hard gaan, controle kwijt raken enz.), maar wel nieuwsgierig is naar psychedelics/trippen. Zijn truffels juist goed om mee te beginnen. Je moet dan natuurlijk niet meteen de sterke soorten beginnen, met sterke visuals en mind effect. Maar de lichte varianten zijn hiervoor perfect. Ik ben bijvoorbeeld begonnen met atlanics, heel fijn om even wat te proeven van het leven wat er schuilt achter de muren van de matrix was ook helemaal niet overheersend ofzo dus als je het dan uiteindelijk niks vindt heb je niet meteen een ābad tripā en na 3 uur is het weer uitgewerkt. Een goede smartshop, zoals bijvoorbeeld Droomwereld in Amersfoort of De Sjamaan in Arnhem, kan je hierin ook goed advies op maat geven. Kan je gewoon ff binnenstappen om wat dingen te vragen die je graag wilt weten en als het nog niet goed voelt koop je ze gewoon niet. Een goede trip eens in de zoveel tijd kan echt een heel positief effect geven op je mindset en hoe je in het leven staat. Alleen een te sterke trip kan al snel te overheersend zijn op een ongewenste manier en dus een slechte impact achterlaten. Dus belangrijk dat je niet te snel te diep gaat voor jezelf en op je eigen tempo naar je ideale trip ervaring toewerkt. Dan kun je met trippen echt de mooiste openbaringen beleven, want het zet letterlijk je mind open voor informatie die normaal aan je voorbij gaat."
"Er zijn 2 soorten ketamine, S en R de ene is lichamelijk (kristalsuiker vorm) en de ander mentaal (staafjes). Maar meestal als je ergens ketamine haalt is het een combinatie van beide. Van de vorm kan je ook niet altijd zeggen of het nou S of R is want het kan altijd gemixt zijn. Maar wanneer het puur en alleen de lichamelijke versie is, merk je dat wel in het effect. Je hebt niet het gevoel alsof je echt aan de ket zit omdat je mentaal, in principe, gewoon nuchter bent, maar je lichaam voelt wel heel raar aan. Daarom ben ik zelf een voorstander van de combinatie van beide, dan heb je het beste van beide werelden. Maar alleen de mentale is ook goed om dat typische ket gevoel te ervaren."
"Ik krijg vaak de drang om aan gedragen slipjes te ruiken van vrouwen. Dit begon ooit heel stiekem als een vulgaire fantasie toen drugs nog redelijk nieuw was voor me, toen ik voor het eerst een huis(drugs)feestje had bij meiden van mijn leeftijd, hiervoor had ik weinig tot geen contact met vrouwen. Toen de wc bezet was en ik naar boven werd gestuurd, 'ga maar in de badkamer' zei de host van de avond, toen ze zag dat ik het bijna in mn broek deed. Eenmaal in de badkamer vielen mn ogen al snel op de wasmand die daar stond en voor ik het wist stond ik heel stilletjes de hele wasmand leeg te ruimen, met een tunnelvisie op zoek naar een slipje of string die goed ruikt naar een heerljik zeik natte poes. Dan hoor ik ineens mn naam keihard naar boven geroepen worden, 'GAAT ALLES GOED DAAR??'. Ik zat ondertussen al 5-10min op de wc. 'Jaa ben bijna klaar' roep ik met een stem vol trillingen van angst en schaamte. Snel alles in de wasmand gedaan en zonder vangst naar beneden. Die avond is het mij ook niet meer gelukt, waardoor de drang voor het vinden van zo'n lekker slipje alleen maar groter is geworden. Ik denk dat het toen ongeveer 2 jaar later was dat ik echt had gevonden wat ik zocht."
"Jaa je kan best wel veel hebben voordat je echt te veel neemt en bijvoorbeeld out gaat of een blackout krijgt. Ik heb dit zelf een keer meegemaakt, maar dat was echt pas met ongeveer een hele gram mdma in 1x. Ik heb er zelf weinig van meegemaakt dus ook geen negatieve ervaring aan overgehouden (gelukkig). Maar van het feest dus ook helemaal niks meegemaakt, dus een beetje zonde van de tijd en drugs. Voor mij was mān dosis altijd situatie afhankelijk, op een festival wou ik niet TE hard gaan. Anders zat ik het hele feest te chillen in een chil area en kreeg ik zo alsnog weinig van het feest zelf mee. Maar op een after of gewoon bij iemand thuis, vond ik het juist lekker om zo hard te gaan. Op een festival was het dus voor mij vaak een halve pil van 180-200mg, dus 90-100mg per dosis. Op een after was het al snel een hele pil en als er mdma kristallen waren namen we soms wel eens een theelepeltje in 1x. Die laatste vond ik zelf altijd nog wel het leukst. Lekker knuffelen met je vrienden en vertellen hoeveel je van ze houdt xD alleen is dat voor mij wel echt iets wat ik alleen in een huis setting zou willen doen. Meestal moest ik dan ook wel eerst even kotsen en daarna knoeperdje hard gaan. Je gaat er trouwens wel echt uitzien als the walking dead xD dat is iets wat ik ook niet echt fijn vind op festivals."
"Torchic zei: Ik denk als je content bent met de ervaring van de vorige keer je het gerust bij die hoeveelheid kunt houdenš¤ Klik om te vergroten... Dit is inderdaad wel een hele goede. Als je gewoon lekker gaat op de dosis die je nu neemt. Gewoon lekker daar aan vasthouden. Dan bouw je ook geen hogere tolerantie op en als het goed is zoals het is, waarom zou je dan meer willenš¤·š»āāļø"
"Beste combinaties: - GHB + pep - 2cb + ket - MDMA + ket - Truffels + hasj - Ket + lachgas - Pep + oxazepam ⢠Overigens combineer ik alles met pep, want ja.. pep is de basis. Slechtste combinaties: - GHB + ket - Alcohol + wiet - Coke + XTC"
"Tartarus zei: Is zo fucking overrated trouwens. Heb het ook wel eens gedaan omdat je er veel over las maar ik vond het eerlijk waar niets aan. Klik om te vergroten... Helemaal gelijk in, heb dat wel eens geprobeerd, online bestellen. Dat was een beetje alsof je naar de wallen gaat voor seks. Ja seks is seks, maar als de een het voor het geld doet mist er net dat stukje lust of liefde wat het bijzonder maakt."
"Into the woods en hopelijk eindelijk een keer Draaimolen festival meepakken dit jaar. Verder zag ik dat intercell met ADE in de elementenstraat is𤩠En mān go-to drugs op feesten is altijd pep en G"
"Sassy zei: Niet. Ben alleen maar beter op geworden. Allemaal aan de drugs jongens Klik om te vergroten... Die goeie ouwe tijd, toen drugs nog leuk en spannend was. Dat is het nu nog steeds natuurlijk, alleen in andere gebieden. Leuk om weer eens zorgeloos te zijn en spannend blijft het altijd als je nuchter wordt en je gaba nog schaarder is dan het toiletpapier in de 1e covid lockdown. GABA is eigenlijk ook gewoon een soort toiletpapier voor je hersenen. Stress is dan stront en van ghb ga je ineens heel royaal je billen afvegen. Als je weer nuchter bent is je brein schijt al een stuk vochter waardoor het meer remsporen achter laaf. Degene die hun brein op een vaste basis voeden met onzekerheid, angsten en minderwaardigheid. Hebben kans op diaree(psychose) na zoān royaal drugs weekend. Gezonde hersenvoeding zoals zelf-waarderin/respect/obsessie resulteert in een zware pepdrol(vermoeidheid mentaal en fysiek). De een vergt meer wc papier dan de ander, maar als je zonder zit is het altijd kut. Conclusie: Altijd eerst goed poepen voor je aan de drugs gaat zij die nooit een drugs poepje doen weten ook niet hoe lekker het is"