#1
Hoi allemaal,
afgelopen weekend heb ik 3 -fa amfetamine gebruikt en heel vreemd ik kon gewoon niet meer stoppen met neuspeuteren. Normaal doe ik dit ook wel eens maar vooral bij stress en niet zo erg ik kan me wel inhouden. . Nu serieus uren achter elkaar en mijn neus is daardoor best pijnlijk en korstjes, pus en veel vies snotDit zal ook komen door het drugs snuiven maar het is veel erger geworden door het peuteren. Ik kan normaal ook moeilijk van korstjes en plekjes in mijn gezicht afblijven, zeker bij stress krab ik het steeds kapot.
Sorry beetje onsmakelijk verhaal.
Hebben jullie dit ook wel eens gehad?
Of andere rare tics bij drugsgebruik?