#1
Ik heb ook een rare tic door na drugsgebruik. Ik maak steeds dwangmatig een raar soort van krakend geluid met mijn oren. Ik heb een spiertje die ik kan aanspannen waardoor ik een sort vonk hoor. Heel irritant. Heb er soms dagen last van.
Hoi allemaal,
afgelopen weekend heb ik 3 -fa amfetamine gebruikt en heel vreemd ik kon gewoon niet meer stoppen met neuspeuteren. Normaal doe ik dit ook wel eens maar vooral bij stress en niet zo erg ik kan me wel inhouden. . Nu serieus uren achter elkaar en mijn neus is daardoor best pijnlijk en korstjes, pus en veel vies snotDit zal ook komen door het drugs snuiven maar het is veel erger geworden door het peuteren. Ik kan normaal ook moeilijk van korstjes en plekjes in mijn gezicht afblijven, zeker bij stress krab ik het steeds kapot.
Sorry beetje onsmakelijk verhaal.
Hebben jullie dit ook wel eens gehad?
Of andere rare tics bij drugsgebruik?
Mega herkenbaar. Tijdens een 3MMC binge ga ik het eelt van m'n voeten plukken, tot bloedens toe. Heel vervelend want ik heb de eerste dag in nuchtere toestand pijn tijdens het lopen. Ik weet dat dit het gevolg is, maar toch kan ik er niet mee stoppei
Ik moet hierbij vermelden dat het ivm GHB is. Zonder de G heb ik geen last van dwanghandelingen.Mega herkenbaar. Tijdens een 3MMC binge ga ik het eelt van m'n voeten plukken, tot bloedens toe. Heel vervelend want ik heb de eerste dag in nuchtere toestand pijn tijdens het lopen. Ik weet dat dit het gevolg is, maar toch kan ik er niet mee stoppen.
De meest irritante tic als ik te veel coke snuif: constant naar mijn gsm zitten te kijken.
Ik heb er nog wel een aardige tic aan over gehouden. Echt een oncontroleerbare twitch met mn hoofd naar links terwijl deze schuin kantelt. Voor m'n gevoel ziet het er een beetje uit als Tweek van South Park door zijn meth laced koffie.
Het komt en gaat over tijd. Was er eind vorig jaar zo goed als vanaf. Toen in januari die terugval gehad en het was weer terug als net na de kliniek. Nu nog steeds geregeld last van na een paar maanden clean. Het lijkt ook echt samen te hangen met stress en dwangmatige (onprettige) gedachtes.
Ik vraag me nog wel altijd af of ik dit mag danken aan de benzo's of a-pihp. In elk geval één vd twee vermoed ik.
Wow, ik dacht dat GSM kijken juist een tic van Meth- gebruikers was.De meest irritante tic als ik te veel coke snuif: constant naar mijn gsm zitten te kijken.
Wow, ik dacht dat GSM kijken juist een tic van Meth- gebruikers was.
Maar weet: voor gezelschap van de schermkijker, is de screenlocked persoon overbodig.
Oja , nu je het zegt.Ik haal mn neus dwangmatig op als ik aan stimulanten zit. Geen idee of dat normaal is, maar daardoor heb ik een zere keel na gebruik.
Ja mijne ware eerst zo klein dag het een soort jaren 90 piekjes warenIk had m'n dreads 9 dagen ofzo, was er toen al klaar mee 🙄
Ja mijne ware eerst zo klein dag het een soort jaren 90 piekjes waren.
Tegen het einde, kwamen ze tot over men knie.
Nu België Finland, zal morgen eens foto's zoeke![]()
Dit deed ik dus tijdens mijn speedverslaving.Ook druk ik constant met men tong tegen da achterkant van men tanden ,
Ik realiseer me dat ik precies dat op dit moment aan het doen ben...Dit deed ik dus tijdens mijn speedverslaving.
Maar nu clean doe ik het nog steeds de gehele dag door.
Echt zwaar irritant als je er op gaat letten.
Ik heb soms 's avonds gewoon aan 1 kant er een streep van op mijn tong...Ik realiseer me dat ik precies dat op dit moment aan het doen ben...
Ik heb vaak een snee over mn tong lopen omdat ik altijd langs mn hoektanden veeg ofzo.. ook heel hinderlijk.Ik heb soms 's avonds gewoon aan 1 kant er een streep van op mijn tong...
Dat zou kunnen komen omdat je van blowen ook een droge mond krijgt en je hersenen dan automatisch in dat gedrag vallen oid.Neem al een tijd geen stims meer maar heb wel nog tiks zoals vingers rond elkaar draaien en wrijven.
Tong tegen men achterkiezen duwen/vegen.
Vroeger meer dan nu en tijdens blowen nog meer.
Nu meer tijdens stress/drukke momenten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."