Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstics en dwanghandelingen bij drugsgebruik

tics en dwanghandelingen bij drugsgebruik

39 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PillenkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ook een rare tic door na drugsgebruik. Ik maak steeds dwangmatig een raar soort van krakend geluid met mijn oren. Ik heb een spiertje die ik kan aanspannen waardoor ik een sort vonk hoor. Heel irritant. Heb er soms dagen last van.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
De meest irritante tic als ik te veel coke snuif: constant naar mijn gsm zitten te kijken.
L
Levensgenieter1507Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zeemeerman zei:
Hoi allemaal,
afgelopen weekend heb ik 3 -fa amfetamine gebruikt en heel vreemd ik kon gewoon niet meer stoppen met neuspeuteren. Normaal doe ik dit ook wel eens maar vooral bij stress en niet zo erg ik kan me wel inhouden. . Nu serieus uren achter elkaar en mijn neus is daardoor best pijnlijk en korstjes, pus en veel vies snot :sneeze: Dit zal ook komen door het drugs snuiven maar het is veel erger geworden door het peuteren. Ik kan normaal ook moeilijk van korstjes en plekjes in mijn gezicht afblijven, zeker bij stress krab ik het steeds kapot.
Sorry beetje onsmakelijk verhaal.

Hebben jullie dit ook wel eens gehad?
Of andere rare tics bij drugsgebruik?
Klik om te vergroten...
L
Levensgenieter1507Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mega herkenbaar. Tijdens een 3MMC binge ga ik het eelt van m'n voeten plukken, tot bloedens toe. Heel vervelend want ik heb de eerste dag in nuchtere toestand pijn tijdens het lopen. Ik weet dat dit het gevolg is, maar toch kan ik er niet mee stoppen.
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb onlangs pas speed voor mijzelf ontdekt. Maar de verhalen hier zijn soms echt om keihard te lachen.
Aan de andere kant ook leerzaam om te lezen want heb zelf eens meegemaakt dat ik met een speed-bommetje (naar mijn smaak) vaak met gesloten mond mijn tong langs mijn tandvlees ging, omdat ik als de dood ben voor droog tandvlees.
Volgens mij deed ik dat vrij vaak die avond, maar een vriend met wie ik toen uit ging viel het niet op. Wellicht was dat ook zo'n tic, nu ik dit allemaal zo lees.
L
Levensgenieter1507Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Levensgenieter1507 zei:
Mega herkenbaar. Tijdens een 3MMC binge ga ik het eelt van m'n voeten plukken, tot bloedens toe. Heel vervelend want ik heb de eerste dag in nuchtere toestand pijn tijdens het lopen. Ik weet dat dit het gevolg is, maar toch kan ik er niet mee stoppei
Levensgenieter1507 zei:
Mega herkenbaar. Tijdens een 3MMC binge ga ik het eelt van m'n voeten plukken, tot bloedens toe. Heel vervelend want ik heb de eerste dag in nuchtere toestand pijn tijdens het lopen. Ik weet dat dit het gevolg is, maar toch kan ik er niet mee stoppen.
Klik om te vergroten...
Ik moet hierbij vermelden dat het ivm GHB is. Zonder de G heb ik geen last van dwanghandelingen.
Klik om te vergroten...
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lemmy zei:
De meest irritante tic als ik te veel coke snuif: constant naar mijn gsm zitten te kijken.
Klik om te vergroten...

Doomscrollen bij stim-fap die van mij.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
LucidLucy zei:
Ik heb er nog wel een aardige tic aan over gehouden. Echt een oncontroleerbare twitch met mn hoofd naar links terwijl deze schuin kantelt. Voor m'n gevoel ziet het er een beetje uit als Tweek van South Park door zijn meth laced koffie.

Het komt en gaat over tijd. Was er eind vorig jaar zo goed als vanaf. Toen in januari die terugval gehad en het was weer terug als net na de kliniek. Nu nog steeds geregeld last van na een paar maanden clean. Het lijkt ook echt samen te hangen met stress en dwangmatige (onprettige) gedachtes.

Ik vraag me nog wel altijd af of ik dit mag danken aan de benzo's of a-pihp. In elk geval één vd twee vermoed ik.
Klik om te vergroten...

Ik ben er nu, 8 maanden na dit bericht, weer bijna helemaal vanaf. Heel af en toe komt het nog voor. Maar hooguit eens in de twee weken ofzo.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lemmy zei:
De meest irritante tic als ik te veel coke snuif: constant naar mijn gsm zitten te kijken.
Klik om te vergroten...
Wow, ik dacht dat GSM kijken juist een tic van Meth- gebruikers was.
Maar weet: voor gezelschap van de schermkijker, is de screenlocked persoon overbodig.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
BelowTheFlow zei:
Wow, ik dacht dat GSM kijken juist een tic van Meth- gebruikers was.
Maar weet: voor gezelschap van de schermkijker, is de screenlocked persoon overbodig.
Klik om te vergroten...

Ja, dat weet ik.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
Martinus zei:
Ik haal mn neus dwangmatig op als ik aan stimulanten zit. Geen idee of dat normaal is, maar daardoor heb ik een zere keel na gebruik.
Klik om te vergroten...
Oja , nu je het zegt.
Zelfs met een lichte dosis therapeutisch (oraal!) op haal ik men neus heel den dag op.

Ik gebruik regelmatig otrevine , maar als ik men dosis neem heb ik helemaal heen nood aan dat kutspul.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Nachtzuster zei:
Ik had m'n dreads 9 dagen ofzo, was er toen al klaar mee 🙄
Klik om te vergroten...
Ja mijne ware eerst zo klein dag het een soort jaren 90 piekjes waren :grin:.
Tegen het einde, kwamen ze tot over men knie.

Nu België Finland, zal morgen eens foto's zoeke :)
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#13
inner_search zei:
Ja mijne ware eerst zo klein dag het een soort jaren 90 piekjes waren :grin:.
Tegen het einde, kwamen ze tot over men knie.

Nu België Finland, zal morgen eens foto's zoeke :)
Klik om te vergroten...

Cool, ben benieuwd! En ik moedig België aan met dichte ogen vanuit bed ✌🏻 Ik heb blind vertrouwen dat ze zullen winnen!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#14
inner_search zei:
Ook druk ik constant met men tong tegen da achterkant van men tanden ,
Klik om te vergroten...
Dit deed ik dus tijdens mijn speedverslaving.
Maar nu clean doe ik het nog steeds de gehele dag door.
Echt zwaar irritant als je er op gaat letten.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je geen Tic Tacs wil zijn de fruitversies van Ricolla wel lekker tijdens een uppers binge.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#16
Syl zei:
Dit deed ik dus tijdens mijn speedverslaving.
Maar nu clean doe ik het nog steeds de gehele dag door.
Echt zwaar irritant als je er op gaat letten.
Klik om te vergroten...
Ik realiseer me dat ik precies dat op dit moment aan het doen ben...
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
StraatPiraat zei:
Ik realiseer me dat ik precies dat op dit moment aan het doen ben...
Klik om te vergroten...
Ik heb soms 's avonds gewoon aan 1 kant er een streep van op mijn tong...
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Syl zei:
Ik heb soms 's avonds gewoon aan 1 kant er een streep van op mijn tong...
Klik om te vergroten...
Ik heb vaak een snee over mn tong lopen omdat ik altijd langs mn hoektanden veeg ofzo.. ook heel hinderlijk.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neem al een tijd geen stims meer maar heb wel nog tiks zoals vingers rond elkaar draaien en wrijven.
Tong tegen men achterkiezen duwen/vegen.
Vroeger meer dan nu en tijdens blowen nog meer.
Nu meer tijdens stress/drukke momenten.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#20
PsyTekz zei:
Neem al een tijd geen stims meer maar heb wel nog tiks zoals vingers rond elkaar draaien en wrijven.
Tong tegen men achterkiezen duwen/vegen.
Vroeger meer dan nu en tijdens blowen nog meer.
Nu meer tijdens stress/drukke momenten.
Klik om te vergroten...
Dat zou kunnen komen omdat je van blowen ook een droge mond krijgt en je hersenen dan automatisch in dat gedrag vallen oid.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."