#1
Nee ik heb dit niet besproken. Uiteindelijk zeggen de meeste hetzelfde. De middelen die wel geschikt zijn kan ik niet betalen. Saxenda bv.Heb je het probleem (gewichtstoename) besproken met je behandelaar? Zo ja, wat suggereert hij of zij?
Nee ik heb dit niet besproken. Uiteindelijk zeggen de meeste hetzelfde. De middelen die wel geschikt zijn kan ik niet betalen. Saxenda bv.Heb je het probleem (gewichtstoename) besproken met je behandelaar? Zo ja, wat suggereert hij of zij?
Alle middelen die je eetlust remmen hebben uiteindelijk ongewenste effecten.Ik heb wat ervaring van een tijd geleden met 2-FMA maar dat is verboden en heet toch wel.ongewenste bijwerkingen.
Nee dat schreef je niet. Je schreef dat je een niet-voorgeschreven middel zoekt waardoor je geen eetlust meer hebt.Dank Kordie.
Ik zoek meer iets wat m'n mindset verandert dan een dieet advies.
Dat schreef ik toch ook?
Nee, elke week 3 kilo aankomen is niet erger dan elke week mdma/xtc gebruiken. Dit is een recreatief middel, dat zelfs bij veilig gebruik schade kan toebrengen. Xtc is namelijk niet zo goed voor je hersens, net zo als veel andere stimulanten. Begin eens met deze opzoeken op dit forum en je te verdiepen in de gevolgen van regelmatig gebruikt.Dank je MyLittlePonyPack.
Ik weet het. Maar door m'n medicijn gebruik is dit jammer genoeg ook geen optie.
Ik weet ook dat xtc geen goeie oplossing is. Maar 3 kilo/week is nog erger
Serieus advies? Begin er niet aan. Eens in de zoveel tijd komen er “wondermiddelen” op de markt die je zouden helpen afvallen. Ze verdwijnen snel omdat ze of rete gevaarlijk, of oplichting zijn. Reguliere drugs hebben bovendien ook allerlei effecten behalve dat je er wellicht minder honger door hebt. De effecten waar ze recreatief voor gebruikt worden (euforie, niet slapen, trippen) en bijeffecten (plafonddienst, agressiviteit, angsten). Alles wat je gaat tegenkomen gaat je maar tijdelijk helpen. Stop je met zo’n middel, kom je weer drie keer zo hard aan en is t nóg moeilijker dat er weer af te krijgen. Je verneukt jezelf zo hard, zowel mentaal als lichamelijk.Dus als er iemand ismet een serieus advies zou ik dat echt waarderen.
Wat @Kordie schreef is er nochtans boenk op.Dank Kordie.
Ik zoek meer iets wat m'n mindset verandert dan een dieet advies.
Dat schreef ik toch ook?
Yup. Posts die beginnen met “x wil ik niet horen” zijn vaak alleen op zoek naar bevestiging.Wat @Kordie schreef is er nochtans boenk op.
Niks persoonlijk. Maar we hebben al genoeg van dergelijke topic's gezien.
Bij dagelijks gebruik van nieuwe stimulerende middelen kun je verwachten dat je last kunt krijgen van allerlei gezondheidsklachten: concentratieproblemen, depressie, obstipatie, maagzweer, staar, tandbederf..Beste mede forum gebruikers.
Ik ben op zoek naar een eetlustremmer.
Door gebruik van medicatie ben ik aanzienlijk in gewicht aangekomen.
Ik heb wat ervaring van een tijd geleden met 2-FMA maar dat is verboden en heet toch wel.ongewenste bijwerkingen.
Ik zit niet te wachten op goed vertelde adviezen dat ik minder moet eten.
Ik weet ook dat XTC geen absoluut verstandige keuze is. Maar het leven laat je wel vaker keuzes maken. En die moet je toch zelf maken.
Dus als er iemand ismet een serieus advies zou ik dat echt waarderen.
Groet.
Het wordt in het psychiatrisch ziekenhuis waar ik werk vaak gebruikt voor mensen die omwille van hun antipsychotica of antidepressiva veel eten en bijkomen. Het zorgt ervoor dat ze toch snel een verzadigd gevoel hebben.Dit wordt in Nederland vooral gebruikt bij mensen met diabetes type 2 om hun bloedsuiker onder controle te houden. Maar voor zover ik weet niet gewoon voor overgewicht of als eetlustremmer.
Het wordt in het psychiatrisch ziekenhuis waar ik werk vaak gebruikt voor mensen die omwille van hun antipsychotica of antidepressiva veel eten en bijkomen. Het zorgt ervoor dat ze toch snel een verzadigd gevoel hebben.
Bedankt voor je reactie. Ik ben hier ook serieus mee bezig geweest.Bij dagelijks gebruik van nieuwe stimulerende middelen kun je verwachten dat je last kunt krijgen van allerlei gezondheidsklachten: concentratieproblemen, depressie, obstipatie, maagzweer, staar, tandbederf..
Ook kan het gebeuren dat je juist veel meer hongergevoel ontwikkelt als je stopt met gebruiken door de gewenning aan het middel. Je bent dan terug bij af met meer problemen erbij.
Maar er zijn vaak ook nog allerlei onontdekte gezondheidsproblemen die je van research chemicals kunt krijgen. Zulke problemen worden vaak ontdekt door de mensen die de middelen voor het eerst vaak gebruiken. En precies daarom kun je beter niet die persoon zijn.
Er zijn bovendien ook andere eetlustremmers die een stuk veiliger zijn. Hier heb je een voorbeeld:
![]()
Advies - vergoed liraglutide (Saxenda®) voor een bepaalde groep patiënten met (ernstig) overgewicht | Zorginstituut Nederland
Het Zorginstituut adviseert de minister van minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) de vergoedingsvoorwaarden van liraglutide (Saxenda®) uit te breiden.www.zorginstituutnederland.nl
De laatste tijd is het middel semaglutide erg populair:
Diabetesmedicijn om af te vallen?
Als influencers op sociale media losgaan op diabetesmiddel Ozempic als afslankmiddel ontstaat er een tekort voor diabetespatiënten. Wat zijn hier de gevolgen van?||pointer.kro-ncrv.nl
Het lijkt me een stuk verstandiger om naar dergelijke middelen te kijken dan naar rc's.
Dank je MyLittlePonyPack.
Ik weet het. Maar door m'n medicijn gebruik is dit jammer genoeg ook geen optie.
Ik weet ook dat xtc geen goeie oplossing is. Maar 3 kilo/week is nog erger
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."