#1
Wanneer ik twee man omleg ben ik nog geen massamoordenaar.
![:openmouth:]()
jaja zei:Wanneer ik twee man omleg ben ik nog geen massamoordenaar.
![]()

slunse zei:dan ben je zwaar drankverslaafd!
nee dus, kheb het (zeker in de vakantie) ook wel moeilijk om nuchter te blijven, hoeft daarom niet stomdronken te zijn, gewoon een paar pintjes zodat de wereld een beetje leuker wordt, is moeilik om te stoppen aangezien er meestal altijd wel iemand een pint voor men neus zet als ik ergens kom en dan ben je weer vertrokken é..![]()
het beste da je kunt doen om da tegen te gaan is gewoon een zinvolle activiteit doen, als je iets leuks gedaan hebt zal je zoiezo minder zin hebben om te drinken (meestal uit verveling?)
wat ik wel jammer vind is , naast het feit dat ik veel meer moet drinken dan vroeger, dat ik ook niet meer dezelfde roes heb als een jaar geleden, kverlies niet meer al mijn remmingen en evenwicht, (wat ik wel het leukste vond) en kword ook sneller moe (ligt misschien aan de grotere hoeveelheden?)
zouden die effecten nog terugkomen na periode van onthouding?

spacekonijn zei:zon ding kost 12,50 bij de smartshop
Frenky zei:Je lever kan heel wat bier hebbe hoor, je moet echt TIENTALLE jare ELKE DAG wat biertjes drinke wil jij je lever naar de tering helpen.
En ja je hersene, daar merk je ook niet zoveel van als je niet elke dag in je leve 20 glaze bier drinkt.
Is bij iedereen anders natuurlijk, maar als je gewoon gezond bent hoef je je daar heus geen zorge over te maken.
SpacingBen zei:haha hoezo denk jij dat precies?:P
Ik heb al te veel gezopen om zeker te weten wat je nu bedoelt![]()
Marcel zei:SpacingBen zei:haha hoezo denk jij dat precies?:P
Ik heb al te veel gezopen om zeker te weten wat je nu bedoelt![]()
Ach dan denk ik dat we elkaar goed begrijpen! En dan ben ik nu niet eens onder invloed.![]()
Christiaan18 zei:de vakantie is allang voorbij :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."