#1
tja het maakt niet aleen je lever kapot hoor.. men moeder heeft me pa verlaten omdat ie soms es teveel dronk, kheb et nog geweten dat ek hem hoorde roepen naar men ma.. egt nie geestig.. en men ma aar nieuw lief dan hij is ook een alcoholist.. nu moet ze er ook niet meer van hebben.. daarom haat ek alcohol en mensen die droke zijn, nja oké er zijn dronkelappen dat je es goed mee kunt lachen, als ik dronke ben gaak meestal ook wel dom doen en met mezelf lachen.. maar ja er zijn andere ook natuurlijk..