Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls je in de vakantie elke dag 10 glazen alcohol drinkt...

Als je in de vakantie elke dag 10 glazen alcohol drinkt...

41 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
zon ding kost 12,50 bij de smartshop
s
spacekonijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben wel een beetje verslaafd aan niet nuchter zijn:wink:
a
antzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben je een alcoholist! ja, niet als je dit alleen in de vakantie doet en daarna gewoon normaal drinkt (denk dat dat 8 biertjes is....ja in de week eh...niet per dag).
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#4
spacekonijn zei:
ik ben wel een beetje verslaafd aan niet nuchter zijn:wink:
Klik om te vergroten...

Idd, gewoon iets wat een beetje bewustzijnsveranderend is tot je nemen, alleen om lekker een beetje je fijn te voelen. Moet zeggen dat ik daar de laatste tijd ook wel last van heb. Of een biertje, of een jointje of iets sterkers, maar dan lang niet altijd om goed hard op te gaan, maar dat je je gewoon lekker relaxt voelt.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
idd en ook vast niet alleen in de vakantie...

Maja alcohol is troep. Ik zat er laatst weer over na te denken toen ik knetter was. Ik werd gewoon eng van het idee wat het allemaal beschadigd!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ach ja, wie is er alci, wie is er junk.
Zijn idd alleen woorden en wie bepaalt dat je het bent en in welke mate.
Geloof zelf ook nog in de term weekend-verslaving, maar dit zul je in de medische wereld niet terug vinden. Mja, in dat geval ben ik ook geen junk :grin:
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#7
jah als je zo gaat denken kan je beter niets meer nemen alles beschadigd je lichaam.
Zelfs door te veel sla of spinazie in een keer te eten kan je een vergiftiging krijgen dus tis maar hoe juh het ziet.

daarom luid de boodschap
drink maar met MATE
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Whehe idd, volgens naja laat ook maar ik ben het vergeten :P

En ik zou zweren dat al eerder gereplyed had in dit topic :confused:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
wiet ruleert :)
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#10
als je elke dag 10 eenheden,en let op,eenheden zijn kleine glaasjes,geen vaasjes,kan je lever iig al wel beschadigen..
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#11
tja het maakt niet aleen je lever kapot hoor.. men moeder heeft me pa verlaten omdat ie soms es teveel dronk, kheb et nog geweten dat ek hem hoorde roepen naar men ma.. egt nie geestig.. en men ma aar nieuw lief dan hij is ook een alcoholist.. nu moet ze er ook niet meer van hebben.. daarom haat ek alcohol en mensen die droke zijn, nja oké er zijn dronkelappen dat je es goed mee kunt lachen, als ik dronke ben gaak meestal ook wel dom doen en met mezelf lachen.. maar ja er zijn andere ook natuurlijk..
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#12
hahaha :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja maar kijk, wiet kan je ook nog eten dus dan doet het nie veel...

alchol maakt hoe dan ook altijd overal cellen kapot! :openmouth:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#14
naja zon ramp is dat nou ook weer niet. idd gewoon met mate nemen. je overleeft het echt wel wat alcohol :)
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wanneer ik twee man omleg ben ik nog geen massamoordenaar.

:openmouth:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#16
dan ben je zwaar drankverslaafd!
nee dus, kheb het (zeker in de vakantie) ook wel moeilijk om nuchter te blijven, hoeft daarom niet stomdronken te zijn, gewoon een paar pintjes zodat de wereld een beetje leuker wordt, is moeilik om te stoppen aangezien er meestal altijd wel iemand een pint voor men neus zet als ik ergens kom en dan ben je weer vertrokken é.. :beer:
het beste da je kunt doen om da tegen te gaan is gewoon een zinvolle activiteit doen, als je iets leuks gedaan hebt zal je zoiezo minder zin hebben om te drinken (meestal uit verveling?)
wat ik wel jammer vind is , naast het feit dat ik veel meer moet drinken dan vroeger, dat ik ook niet meer dezelfde roes heb als een jaar geleden, kverlies niet meer al mijn remmingen en evenwicht, (wat ik wel het leukste vond) en kword ook sneller moe (ligt misschien aan de grotere hoeveelheden?)
zouden die effecten nog terugkomen na periode van onthouding?
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#17
jaja zei:
Wanneer ik twee man omleg ben ik nog geen massamoordenaar.

:openmouth:
Klik om te vergroten...

precies. je moord gewoon met mate :wink: moet kunnen

:beer:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
slunse zei:
dan ben je zwaar drankverslaafd!
nee dus, kheb het (zeker in de vakantie) ook wel moeilijk om nuchter te blijven, hoeft daarom niet stomdronken te zijn, gewoon een paar pintjes zodat de wereld een beetje leuker wordt, is moeilik om te stoppen aangezien er meestal altijd wel iemand een pint voor men neus zet als ik ergens kom en dan ben je weer vertrokken é.. :beer:
het beste da je kunt doen om da tegen te gaan is gewoon een zinvolle activiteit doen, als je iets leuks gedaan hebt zal je zoiezo minder zin hebben om te drinken (meestal uit verveling?)
wat ik wel jammer vind is , naast het feit dat ik veel meer moet drinken dan vroeger, dat ik ook niet meer dezelfde roes heb als een jaar geleden, kverlies niet meer al mijn remmingen en evenwicht, (wat ik wel het leukste vond) en kword ook sneller moe (ligt misschien aan de grotere hoeveelheden?)
zouden die effecten nog terugkomen na periode van onthouding?
Klik om te vergroten...

zal nooit meer helemaal terugkomen maar het minder doen helpt wel iets. (Niet veel want ben een half jaar gestopt en toen ik weer begon was het niet heel speciaal ofzo...)
G
Grandmaster-tLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gewoon je wiet vaporizen en stoppen met veel alchohol!
:stoned: :stoned: :stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
haha ja dat is zeker een goeie!

Tsja wiet vaporizen, dat wil ik best wel gaan doen.

Maar is dat te doen, zomaar op een avond even uit mijn raam bijvoorbeeld?

Heb je foto's van zo'n ding?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."