#1
je hersencellen worden afgebroken en je nieren+je lever gaan eraan erg jammer hoor
smokingnick zei:af en toe een keertje bezope zijn is tog niet erg ?er gaat dan mss wel wat kapot in je hersens of wat dan ook.. maar of je er ook nog wat van merkt?? ik denk het niet eigenlijk
zoals met alles: gebruik met mate hesuperdaniel zei:je hersencellen worden afgebroken en je nieren+je lever gaan eraan erg jammer hoor
spacecake niet denk ik, behalve op psychosegevaar mss op lange termijn, maar roken van weed wel hoor.. vele slechter voor je longen dan wat pilsjesSpacingBen zei:mmm, ok, leg dat maar is uit, hoe kan het dat 3 keer per week spacecake slechter is dan 3 keer per week 3-6 bier?
SpacingBen zei:meen je dat nou?![]()
Soms heb ik inderdaad wel het gevoel dat het echt slecht is. Maar met alcohol veel erger! (die stank uit je mond helpt daar ook een handje bij)
Anyway, dat je beter niet kan blowen wist ik natuurlijk welEn toch blijf ik het doen... Zie minder reden om het te laten staan dan alcohol. Gek?
SpacingBen zei:meen je dat nou?![]()
Soms heb ik inderdaad wel het gevoel dat het echt slecht is. Maar met alcohol veel erger! (die stank uit je mond helpt daar ook een handje bij)
Anyway, dat je beter niet kan blowen wist ik natuurlijk welEn toch blijf ik het doen... Zie minder reden om het te laten staan dan alcohol. Gek?
dallandra zei:SpacingBen zei:meen je dat nou?![]()
Soms heb ik inderdaad wel het gevoel dat het echt slecht is. Maar met alcohol veel erger! (die stank uit je mond helpt daar ook een handje bij)
Anyway, dat je beter niet kan blowen wist ik natuurlijk welEn toch blijf ik het doen... Zie minder reden om het te laten staan dan alcohol. Gek?
SpacingBen zei:meen je dat nou?![]()
Soms heb ik inderdaad wel het gevoel dat het echt slecht is. Maar met alcohol veel erger! (die stank uit je mond helpt daar ook een handje bij)
Anyway, dat je beter niet kan blowen wist ik natuurlijk welEn toch blijf ik het doen... Zie minder reden om het te laten staan dan alcohol. Gek?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."