#1
zommes zei:Wijn uit een pak is ontzettend smerig en je krijgt er gegarandeerd hoofdpijn van.
Mijn 'favo wijn' is Franse Medoc.
You're right
Medoc is inderdaad wel te doen dacht ik, tenminste als het dezelfd is als die van de aldi?
Echte favoriet: Franse Cahort.. Meeste wijnen uit deze streek zijn goed, alleen omdat ik deze met mijn EX ontdekt heb, ligt deze wijn behoorlijk gevoelig
En verder, die van ED lijkt me ook goed te doen :P

