Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWIJN hok

WIJN hok

38 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
zommes zei:
Wijn uit een pak is ontzettend smerig en je krijgt er gegarandeerd hoofdpijn van.

Mijn 'favo wijn' is Franse Medoc.
Klik om te vergroten...

You're right :)

Medoc is inderdaad wel te doen dacht ik, tenminste als het dezelfd is als die van de aldi?

Echte favoriet: Franse Cahort.. Meeste wijnen uit deze streek zijn goed, alleen omdat ik deze met mijn EX ontdekt heb, ligt deze wijn behoorlijk gevoelig :wink:

En verder, die van ED lijkt me ook goed te doen :P
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#2
zommes zei:
Wijn uit een pak is ontzettend smerig en je krijgt er gegarandeerd hoofdpijn van.

Mijn 'favo wijn' is Franse Medoc.
Klik om te vergroten...

echt niet. Juist het lekkerst en katervrij!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
^zo zie je maar dat het voor iedereen een andere uitwerking heeft.
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#4
witte wijn: diegene die lekker zijn, kan er niet echt een naam opplakken want elk jaar is weer ander.
Wijn uit karton is idd druivensap met alcohol.

Normaal is zoete witte wijn 1 vd duurdere soorten, dus als je zoete wijn hebt tegen 1 euro per flex ben je rioolwater aan het drinken + garantie op hoofdpijn.


rode wijn eigenlijk alleen bordeaux en dan nog is het tegen men zin
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Verdacht weinig rode wijn liefhebbers, merk ik op.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
hahahah :grin:

gást, je bent geniaal :beer:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rode wijn uit pak is ook grandioos lekkerrrr :sunglasses:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#8
MetaalKonijn zei:
Verdacht weinig rode wijn liefhebbers, merk ik op.
Klik om te vergroten...

Rode wijn is wel lekker, maar zeker met dit weer is witte wijn of rose toch lekker. Rode wijn vind ik persoonlijk wat zwaarder dan witte wijn of rose. Dat is naar mijn mening echt meer een wijn die je bij het eten drinkt.
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#9
Onze huiswijn: Hardys rood wijntje van de Appie
Niet het beste maar prima voor de prijs. 2.95,-
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#10
dallandra zei:
ik houd van zoete witte wijn,maar in de supermarkt weet ik nooit welke ik moet kiezen..iemand nog aanraders?
Klik om te vergroten...

Ja, Bardolino (Italiaanse roze/rode wijn), smaakt redelijk zoet en kost tussen 3 en 6 euro..
Of goede witte wijn is Chardonnay (ook Italiaans) ,maar wel iets duurder, rond 8 euro.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wijnboeren komen om bij schoonmaken vat
PERIGUEUX - Een bejaarde Franse wijnboer en zijn zoon zijn donderdag gestikt in giftige dampen uit een wijngistingsvat. Dat meldden de Franse autoriteiten vrijdag.

De wijnboer wilde een oud vat schoonmaken. Hij kwam door verstikking om het leven toen hij het vat opende dat ruim een jaar gesloten was geweest. Zijn 47-jarige zoon schoot hem te hulp, maar verloor zelf het bewustzijn en overleed eveneens.
Klik om te vergroten...

Das ook wat.



bron
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
hoodpijn krijg je Na-wijn


of Wijn:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb mijn wijnpak laten vallen, rode wijn, op mijn rode kleed.
Zie je toch niet, dacht ik.
Deze ochtend, schrik me een hoedje :openmouth:
Een vet grote donker-donkerrode plek op mijn normaalrode kleed :(
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#14
minn zei:
Ik heb mijn wijnpak laten vallen, rode wijn, op mijn rode kleed.
Zie je toch niet, dacht ik.
Deze ochtend, schrik me een hoedje :openmouth:
Een vet grote donker-donkerrode plek op mijn normaalrode kleed :(
Klik om te vergroten...

je had er meteen zout op moeten strooien..
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb geen zout op mn kamer.. En naar beneden lopen was ook geen optie.
Helaas, heb nu mn poef er maar bovenop gezet :beer:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
nu moet je heel je kleed bewijnen, dan is je vlek weg :wink:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Das ook n plan :beer: :mrgreen:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jeller zei:
nu moet je heel je kleed bewijnen, dan is je vlek weg :wink:
Klik om te vergroten...

kijk dat is de enige optie
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#19
:beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."