Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWIJN hok

WIJN hok

38 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is jullie favo wijn?
de mijne is *leest voor van pak*

'Rebenschoppen Rode tafelwijn' uit pak, 99 cent :grin: 1 liter!


:sunglasses:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
*hoort grote stilte en ziet westernplant voorbij rollen.

kút.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik hou nie van wijn... bah
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rode wijn prefereer ik, al drink ik de laatste tijd niet zoveel wijn meer, misschien maar weer eens aan beginnen, voor den afwisselink. M'n standaard fleske is altijd die met 't roze etiket bij de superdeboer, die €1,80 is. (kan nu niet voorlezen van fles :P )
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#5
1,80?
vet duur....
ga gewoon naar de Aldi, en koop daar n pak dúde :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pakken zijn enkel bestemt voor ijsthee, en melk, dudette, in mijn nederige opinie. :mrgreen: :mrgreen:

Komt gewoon omdat ik 't stiekem enkel doe voor de kurk :P

Ellesdee zei:
ik hou nie van wijn... bah
Klik om te vergroten...

WAT DOE JE HIER DAN? :angry: :angry:

:wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wijn is wel lekker om bezopen van te raken maar ik krijg er altijd zware koppijn van.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#8
MetaalKonijn zei:
Pakken zijn enkel bestemt voor ijsthee, en melk, dudette, in mijn nederige opinie. :mrgreen: :mrgreen:

Komt gewoon omdat ik 't stiekem enkel doe voor de kurk :P

Ellesdee zei:
ik hou nie van wijn... bah
Klik om te vergroten...

WAT DOE JE HIER DAN? :angry: :angry:

:wink:
Klik om te vergroten...



Dúdé
wijn in pakken is voor de échte zuiperds. Voor de barbaren. Voor de stoere menschen. Voor de échte oertijdse menschen!

Dussss
JE HOORT ER LEKKER NIET BIJ NENENENENEEE
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
hahahah :grin:

gást, je bent geniaal :beer:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
MetaalKonijn zei:
*hoort grote stilte en ziet westernplant voorbij rollen.

kút.
Klik om te vergroten...


whahahaha westernplant
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wijn uit een pak is ontzettend smerig en je krijgt er gegarandeerd hoofdpijn van.

Mijn 'favo wijn' is Franse Medoc.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#12
een lekkere 1787 Chateau d'Yquem :smoke:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
MetaalKonijn zei:
*hoort grote stilte en ziet westernplant voorbij rollen.

kút.
Klik om te vergroten...
hehe een goedje :beer:

wijn is goed voor bij een jointje imo
ofwel om je extra te bezuipen na het bier, maar de kater is idd wel groter dan bij bier

liever rode dan witte ook
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
wit, droog, afrikaans
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Witte Canei!!!!!
Ze zeggen weleens dat je die niet tot de wijnen mag rekenen. Maar ik noem het wijn, en hij 's super!! :grin:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lana zei:
Witte Canei!!!!!
Ze zeggen weleens dat je die niet tot de wijnen mag rekenen. Maar ik noem het wijn, en hij 's super!! :grin:
Klik om te vergroten...

ik kreeg er een x al hoofdpijn van toen ik t nog aan t drinken was..
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat iedereen zegt over hoofdpijn/kater ervaar ik helemaal niet zo, krijg hier eigenlijk eerder een flinke kater van een paar liter bier, dan een fles wijn. Dronken zijn van wijn, is eigenlijk ook een stuk leuker dan bezopen zijn van bier. Vrolijker en warmer enzo :mrgreen:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#18
droge witte wijn...

Is die wijn in pakken van de aldi niet van die verschrikkelijk zoete druivensap met alcohol zeg maar? Ik krijg altijd echt rillingen over mijn rug als ik dat soort shit drink...
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik drink of witte wijn uit Californie of wiite wijn uit Zuid-Afrika (deze laatste het liefst :grin:)
Op dit moment heb ik een fles Mooi Kaap.
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Witte zoete wijn :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."