#1
Wat is jullie favo wijn?
de mijne is *leest voor van pak*
'Rebenschoppen Rode tafelwijn' uit pak, 99 cent
1 liter!
![:sunglasses:]()
de mijne is *leest voor van pak*
'Rebenschoppen Rode tafelwijn' uit pak, 99 cent
Ellesdee zei:ik hou nie van wijn... bah
MetaalKonijn zei:Pakken zijn enkel bestemt voor ijsthee, en melk, dudette, in mijn nederige opinie.![]()
![]()
Komt gewoon omdat ik 't stiekem enkel doe voor de kurk :P
Ellesdee zei:ik hou nie van wijn... bah
WAT DOE JE HIER DAN?![]()
![]()
![]()

MetaalKonijn zei:*hoort grote stilte en ziet westernplant voorbij rollen.
kút.

hehe een goedjeMetaalKonijn zei:*hoort grote stilte en ziet westernplant voorbij rollen.
kút.
Lana zei:Witte Canei!!!!!
Ze zeggen weleens dat je die niet tot de wijnen mag rekenen. Maar ik noem het wijn, en hij 's super!!![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."