#1
Proost jung. Doe mij ook een
, maar niet om 11 uur s´morgens ! Haha.. 
, maar niet om 11 uur s´morgens ! Haha.. 
, maar niet om 11 uur s´morgens ! Haha.. 
spacekonijn zei:maar dat mensen nu over 'als je de grens maar weet' beginnen is een beetje raar.
waar is de grens dan? niet voor 8 uur sochtend's?
spacekonijn zei:sochtends vroeg aan de rode wijn en liever bruin of wit willend , haha moet je natuurlijk helemaal zelf weten als je maar lol hebt.
maar dat mensen nu over 'als je de grens maar weet' beginnen is een beetje raar.
waar is de grens dan? niet voor 8 uur sochtend's?
omdat drugs niet bevorderlijk zijn voor dagdagelijkse activiteiten.. maar ja op zondag heb je toch niets te doen dus dan kan het wel natuurlijkDeranged zei:En waarom niet?

So?Jeller zei:ik nam donderdagnacht een goede slok tequila omdat ik om 4 uur 's nachts nog niet ingeslapen was![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."