Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalcohol in de morgen

alcohol in de morgen

44 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#1
het is ook niet whiskey dat je smorgens moiet drinken.
wodka of tequilla
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
barry zei:
het is ook niet whiskey dat je smorgens moiet drinken.
wodka of tequilla
Klik om te vergroten...

Haha waarom is dat beter 'sochtends? Ik ben meer van de rum en whisky.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik slaap het liefst in de ochtend.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Ik slaap het liefst in de ochtend.
Klik om te vergroten...

idem :mrgreen:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
DreamWeaver zei:
barry zei:
het is ook niet whiskey dat je smorgens moiet drinken.
wodka of tequilla
Klik om te vergroten...

Haha waarom is dat beter 'sochtends? Ik ben meer van de rum en whisky.
Klik om te vergroten...

ligt aan de smaak.
en ook
van tequilla of wodka kan je gekke bekken trekken als je dat naar binnen shot, dat doet wel deugd smorgens soms
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drank in de morgen is begin van het einde. Verslaving = niet de afhankelijkheid van een middel maar de begrenzing van de persoon. En een goede grens is m.i. niet overdag drinken tenzij festival oid :beer:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#7
pepito zei:
Drank in de morgen is begin van het einde. Verslaving = niet de afhankelijkheid van een middel maar de begrenzing van de persoon. En een goede grens is m.i. niet overdag drinken tenzij festival oid :beer:
Klik om te vergroten...

dat kan je dan toch ook over speed enzo zeggen?
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar de poll gaat over alcohol doesnt it?
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#10
barry zei:
pepito zei:
Drank in de morgen is begin van het einde. Verslaving = niet de afhankelijkheid van een middel maar de begrenzing van de persoon. En een goede grens is m.i. niet overdag drinken tenzij festival oid :beer:
Klik om te vergroten...

dat kan je dan toch ook over speed enzo zeggen?
Klik om te vergroten...

Middel = alles. dus ook speed. wiet. vraag ging over alcohol,dat ziet acidboy juist.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik doe het ook wel eens. soms for fun en soms om te onderdrukken
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alcohol in de morgen komt hier nooit tot bijna nooit voor. Laatste keer was 3 jaar geleden op een metal-festival.. daar krijg je dat soort dingen. =P
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou het niet kunnen binnenhouden
z
zaandammerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja ik drink wel is alcohol in de morgen.
Niks mis mee. :beer:
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Enkel na een zieke nacht zuipen en tijdens festivals. Maar technisch gezien slaap je ook niet op een festival.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geef mij maar een lekker bekertje melk. :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Af en toe op lowlands of vakantie bijvoorbeeld :P

En anders eerst een glas water, dan een glas melk en dan een bakkie pleur :mrgreen:
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#18
zou me echt niet smaken en als ik drink, drink ik toch voor de smaak
of om zat te worden maar dat vind ik maar geen zicht voor 's morgens
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
heeeel soms eentje om de kater te onderdrukken

en soms eens op café me wa maten als ik geen zin heb om naar de les te gaan.. ma das dan nie mijn ontbijt ofzo e, das eerder voormiddag :)
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#20
zoals al meer wordt gezegd, op vakantie wel, normaal eigenlijk nooit. Heb dr eigenlijk ook nooit behoefte aan

En idd rest van de dag is dan alweer weggegooid bedenk je je als je om 10 uur 's avonds boven de plee hangt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."