#1
het is ook niet whiskey dat je smorgens moiet drinken.
wodka of tequilla
wodka of tequilla
barry zei:het is ook niet whiskey dat je smorgens moiet drinken.
wodka of tequilla
DreamWeaver zei:barry zei:het is ook niet whiskey dat je smorgens moiet drinken.
wodka of tequilla
Haha waarom is dat beter 'sochtends? Ik ben meer van de rum en whisky.

pepito zei:Drank in de morgen is begin van het einde. Verslaving = niet de afhankelijkheid van een middel maar de begrenzing van de persoon. En een goede grens is m.i. niet overdag drinken tenzij festival oid![]()
barry zei:pepito zei:Drank in de morgen is begin van het einde. Verslaving = niet de afhankelijkheid van een middel maar de begrenzing van de persoon. En een goede grens is m.i. niet overdag drinken tenzij festival oid![]()
dat kan je dan toch ook over speed enzo zeggen?


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."