Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlcohol is kut!

Alcohol is kut!

53 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#1
DarkScope zei:
barry zei:
dat laag iq ging er eerder over omdat je zo een dom antwoord gaf.

ach ik zal je voortaan wel negeren als jij dit ook bij mij doet. en men agressie valt nog mee btw
Klik om te vergroten...

Maar dan had je het verkeerd gezegd. Jij zei als je NOG eens wilt reageren op mij, door dat nog voel je hopelijk wel aan dat je daarmee zegt dat ik jou wel dom heb genoemd, omdat ik zelf niet slim genoeg ben volgens jou moet k slimmer worden.

Conclusie: ik ben slimmer dan jij. :wave:
Klik om te vergroten...

nice :)
K
KomeetmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
barry zei:
becker zei:
barry zei:
becker zei:
Eckster C zei:
Barry is op de goede weg daar ben ik zeker van en als het hem helpt waarom niet?
Klik om te vergroten...


Op de goede weg als je alcohol gebruikt op school? Ja hallo
Klik om te vergroten...

euhm dom kutkind je weet niet eens van waar ik kom...
Klik om te vergroten...

Agressief omdat je nog een drankje wilt?
Klik om te vergroten...

of agressief omdat je zo dom bent?

edit: ben nog niet eens agressief, anders zul je het wel merken. hoe oud ben je trouwens? jij bent precies wel een persoon die veel vrienden heeft.
Klik om te vergroten...
Dom zou ik niet meteen durven zeggen, zit op hoge school accountancy fiscaliteit te studeren dus dom ben ik niet echt nee.

18 jaar, boeit me ook geen reet hoe oud jij bent of hoe je over me denkt, ik stelde alleen vast dat tijdens school alcohol drinken niet erg verstandig is en mogelijk kan leiden tot een verslaving. Ontkenning is 1e fase, hopelijk besef je dit op tijd en doe je er iets aan.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
@ Eckster C, Darkscope, Becker en Barry:

Gaan jullie alsjeblieft even ergens anders kinderachtig discusieren over wie het domste/slimste kutkind is ja? Dit heeft niks meer met het onderwerp van het topic te maken wat ik heb gestart, dus wat mij betreft zijn jullie alle vier even dom!
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Marla Singer zei:
@ Eckster C, Darkscope, Becker en Barry:

Gaan jullie alsjeblieft even ergens anders kinderachtig discusieren over wie het domste/slimste kutkind is ja? Dit heeft niks meer met het onderwerp van het topic te maken wat ik heb gestart, dus wat mij betreft zijn jullie alle vier even dom!
Klik om te vergroten...

Hahaha, nu zijn we er eindelijk over uit :)
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
DarkScope zei:
Marla Singer zei:
@ Eckster C, Darkscope, Becker en Barry:

Gaan jullie alsjeblieft even ergens anders kinderachtig discusieren over wie het domste/slimste kutkind is ja? Dit heeft niks meer met het onderwerp van het topic te maken wat ik heb gestart, dus wat mij betreft zijn jullie alle vier even dom!
Klik om te vergroten...

Hahaha, nu zijn we er eindelijk over uit :)
Klik om te vergroten...

wou net hetzelfde zegge :P
1
1337Lid
01-01-2024, 00:00
#6
alcohol is chill , drink elke vrijdag mezelf wel de lazarus in en doe dit al zon 3 jaar, blijft chill
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#7
1337 zei:
alcohol is chill , drink elke vrijdag mezelf wel de lazarus in en doe dit al zon 3 jaar, blijft chill
Klik om te vergroten...

idd

edit: tot je elke dag begint te drinken en je dan moet stoppen
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
1337 zei:
alcohol is chill , drink elke vrijdag mezelf wel de lazarus in en doe dit al zon 3 jaar, blijft chill
Klik om te vergroten...

zeg maar daaaaaaaaaaaaaaag tegen je lever!

:wave:
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#9
dutch-lycan zei:
zuipen heb ik eigenlijk nooit echt lekker gevonden
afentoe glaasje van dit of dat maar daar houd het mee op vond de X altijd beter en leuker
Klik om te vergroten...

+1


Ik kan sowieso niet zo goed tegen drank. En de volgende morgen ondervind ik liever geen gevolgen van mijn gedrag van de avond ervoor.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Marla Singer zei:
@ Eckster C, Darkscope, Becker en Barry:

Gaan jullie alsjeblieft even ergens anders kinderachtig discusieren over wie het domste/slimste kutkind is ja? Dit heeft niks meer met het onderwerp van het topic te maken wat ik heb gestart, dus wat mij betreft zijn jullie alle vier even dom!
Klik om te vergroten...

wat zij zegt
r
rudyvLid
01-01-2024, 00:00
#11
alcohol is een maatschappelijk aanvaarde drug, het is overal verkrijgbaar en hoort bij onze cultuur.
Vergeet echter niet dat het een echte drug is, door de grote beschikbaarheid en tolerantie wordt het gevaarlijk.

enjoy, maar let op!
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#12
becker zei:
barry zei:
alcohol is kut omdat het te lekkr is en eigenlijk overal bijpast
Klik om te vergroten...

Hangt er ook vanaf hoe je ingesteld bent...

Kan zo wel ff paar dingen noemen waar het niet bij past
- werken
- school
- ...
Klik om te vergroten...

ik gebruik alcohol tijdens school...,
haalt de stress weg voor tijdens presentaties
het zorgt er ook voor dat ik meer zin heb in school en dat ik niet de hele tijd bros
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#13
barry zei:
becker zei:
barry zei:
alcohol is kut omdat het te lekkr is en eigenlijk overal bijpast
Klik om te vergroten...

Hangt er ook vanaf hoe je ingesteld bent...

Kan zo wel ff paar dingen noemen waar het niet bij past
- werken
- school
- ...
Klik om te vergroten...

ik gebruik alcohol tijdens school...,
haalt de stress weg voor tijdens presentaties
het zorgt er ook voor dat ik meer zin heb in school en dat ik niet de hele tijd bros
Klik om te vergroten...

Lijkt me eerder dat jij een probleem hebt en da alcohol gaat het echt niet beter maken :wink:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#14
Barry is op de goede weg daar ben ik zeker van en als het hem helpt waarom niet?
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#15
tenslotte niemand is perfect
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alcohol, doet me niks. Ik drink weinig. Vaak word ik er ook ziek van of heb de volgende dag een kater. Geef mij maar een lekker avondje chillen op een pilletje.
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik drink, blijf ik drinken tot ik strontzat ben... Om de simpele reden dat alcohol altijd voor handen is op feestjes en omdat het zo LEKKER is :grin:
Toch wil ik er ook mee kappen. Heb al veel te veel 'accidenten' gehad in een zatte bui :confused: (op mn tanden gevallen=halve voorste tand afgebroken, van mn fiets op mn gezicht gevallen=litteken onder mn neus + blijvende last aan mn neus zelf, agressief zijn=vechten, ruzie met vriendin=uitmaken zonder goeie reden, ...)
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik drink het laatste jaar ongeveer ook veel minder alcohol. Zeker wat betreft de grote hoeveelheden.

Nu spreid ik het eerder, door de week een paar pintjes, in het weekend soms iets meer maar meestal stop ik voordat ik "zat" ben.

Maar toch is alcohol handig, het is sociaal geaccepteerd en het is bijna altijd aanwezig.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind alcohol wel chill
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het heeft bij mij echt even een tijdje geduurd voordat ik door begon te krijgen dat ik helemaal geen leuk mens ben als ik dronken ben.... Ik was echt een behoorlijk zware drinkster.
Maar goed, tegenwoordig een vaste relatie, ga dus ook niet meer zoveel stappen en om die reden ging ik al automatisch een stuk minder drinken. Vervolgens ben ik nog een paar keer goed met het feit geconfronteerd (als ik dan toch wel weer een keer stevig had geborreld) , hoe vreselijk stom ik me gedroeg met een slok op. Ten eerste werd ik er altijd heel erg loslippig van, vertelde opeens aan "Jan en Alleman" mijn diepste geheimen. De volgende dag altijd weer met een ontiegelijke kater en heel veel spijt natuurlijk. Ik maakte kwetsende en brutale opmerkingen tegen (wildvreemde) mensen, maar ik zelf dacht dat het dan grappig was. NOT! Wat ik ook vaak deed, was ruzie zoeken met mijn lief om de stomste en onbenulligste dingen. Gevaarlijke valpartijen op de fiets. Ik was er opeens gewoon echt klaar mee!
Ik voel me zoveel beter het afgelopen half jaar, nu ik de alcohol lekker laat voor wat het is. Geen katers meer en het scheelt ook een hoop in de portomonnee. Het stoppen is me echt vrij makkelijk afgegaan gelukkig. Ik maakte me wel eens zorgen om mijn zware drinkgedrag, kon nooit meer goed aanvoelen wanneer ik maat moest gaan houden en ik kreeg ook steeds vaker blackouts na een nacht met wodka's. Ik dacht stiekem wel eens dat ik misschien een beetje alcoholist aan het worden was, maar ik heb er uiteindelijk geen ontwenningsverschijnselen - en eigenlijk alleen maar positieve dingen aan overgehouden!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."