Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlcohol is kut!

Alcohol is kut!

53 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Marla Singer zei:
@ Eckster C, Darkscope, Becker en Barry:

Gaan jullie alsjeblieft even ergens anders kinderachtig discusieren over wie het domste/slimste kutkind is ja? Dit heeft niks meer met het onderwerp van het topic te maken wat ik heb gestart, dus wat mij betreft zijn jullie alle vier even dom!
Klik om te vergroten...

Hahaha, nu zijn we er eindelijk over uit :)
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#2
DarkScope zei:
Marla Singer zei:
@ Eckster C, Darkscope, Becker en Barry:

Gaan jullie alsjeblieft even ergens anders kinderachtig discusieren over wie het domste/slimste kutkind is ja? Dit heeft niks meer met het onderwerp van het topic te maken wat ik heb gestart, dus wat mij betreft zijn jullie alle vier even dom!
Klik om te vergroten...

Hahaha, nu zijn we er eindelijk over uit :)
Klik om te vergroten...

wou net hetzelfde zegge :P
1
1337Lid
01-01-2024, 00:00
#3
alcohol is chill , drink elke vrijdag mezelf wel de lazarus in en doe dit al zon 3 jaar, blijft chill
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#4
1337 zei:
alcohol is chill , drink elke vrijdag mezelf wel de lazarus in en doe dit al zon 3 jaar, blijft chill
Klik om te vergroten...

idd

edit: tot je elke dag begint te drinken en je dan moet stoppen
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
1337 zei:
alcohol is chill , drink elke vrijdag mezelf wel de lazarus in en doe dit al zon 3 jaar, blijft chill
Klik om te vergroten...

zeg maar daaaaaaaaaaaaaaag tegen je lever!

:wave:
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#6
dutch-lycan zei:
zuipen heb ik eigenlijk nooit echt lekker gevonden
afentoe glaasje van dit of dat maar daar houd het mee op vond de X altijd beter en leuker
Klik om te vergroten...

+1


Ik kan sowieso niet zo goed tegen drank. En de volgende morgen ondervind ik liever geen gevolgen van mijn gedrag van de avond ervoor.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Marla Singer zei:
@ Eckster C, Darkscope, Becker en Barry:

Gaan jullie alsjeblieft even ergens anders kinderachtig discusieren over wie het domste/slimste kutkind is ja? Dit heeft niks meer met het onderwerp van het topic te maken wat ik heb gestart, dus wat mij betreft zijn jullie alle vier even dom!
Klik om te vergroten...

wat zij zegt
r
rudyvLid
01-01-2024, 00:00
#8
alcohol is een maatschappelijk aanvaarde drug, het is overal verkrijgbaar en hoort bij onze cultuur.
Vergeet echter niet dat het een echte drug is, door de grote beschikbaarheid en tolerantie wordt het gevaarlijk.

enjoy, maar let op!
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee ik heb liever X dan drank, goedkoper en je voelt je veel beter ! :hearteyes:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#10
dat laag iq ging er eerder over omdat je zo een dom antwoord gaf.

ach ik zal je voortaan wel negeren als jij dit ook bij mij doet. en men agressie valt nog mee btw
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat ben ik blij dat ik het laatste half jaar gemiddeld niet meer dan 4 glazen alcohol per week drink!!!!! Vergeleken met een paar jaar geleden, ben ik zo goed bezig! Toen dronk ik gemiddeld 10 wodka's per nacht en dat zo'n 4x per week...
Meer mensen zo klaar met drank??
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#12
"Marla... the little scratch on the roof of your mouth that would heal if only you could stop tonguing it, but you can't"
sorry.. moest even..


Ja! ik ben ook blij dat ik bijna nooit meer zin heb om zat te worden maar liever gematigd alcohol nuttig.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat extreme zuipen is er bij mij zo'n half jaar wel uitgegaan, had er gewoon genoeg van.
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#14
zuipen heb ik eigenlijk nooit echt lekker gevonden
afentoe glaasje van dit of dat maar daar houd het mee op vond de X altijd beter en leuker
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sinds ik drugs gebruik doe ik nauwelijks nog alcohol. En als ik het doe ben ik na 3 biertjes dronken. Erg raar... Ik vind alcohol ook niet leuk meer, het effect is stom. Ok, je voelt jezelf wel grappig, maar je bent het absoluut niet, en ik doe altijd de domste dingen... :rolleyes:

Alcohol Sucks :mrgreen:
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik betrap mezelf er op dat als er geen drugs aanwezig is ik me ongecontroleerd de .... in zuip. Ben je gewend om hard te gaan op drugs en dan heb ik het gevoel dat dat met alcohol niet gebeurd dus ga ik veel drinken.
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#17
so true! :openmouth:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#18
als ik eenmaal ben begonne met drinken dan ken ik niet meer stoppe en blijf ik door gaan tot ik zat ben en dan als ik dan thuis ben en ben flink zat dan houw ik me zelf altijd voor ik drink nooit meer en dan de volgende dag door samenloop van omstandigheden zit ik toch weer met een biertje in de hand
K
KomeetmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
barry zei:
alcohol is kut omdat het te lekkr is en eigenlijk overal bijpast
Klik om te vergroten...

Hangt er ook vanaf hoe je ingesteld bent...

Kan zo wel ff paar dingen noemen waar het niet bij past
- werken
- school
- ...
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
TechNora zei:
Sinds ik drugs gebruik doe ik nauwelijks nog alcohol. En als ik het doe ben ik na 3 biertjes dronken. Erg raar... Ik vind alcohol ook niet leuk meer, het effect is stom. Ok, je voelt jezelf wel grappig, maar je bent het absoluut niet, en ik doe altijd de domste dingen... :rolleyes:

Alcohol Sucks :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Precies hoe ik er over denk, ben liever nuchter op een feest dan dronken... gister maar weer is bewezen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."