#1
ik heb in mijn puber periode veel te veel alcohol gebruikt. we waren elke week minstens 2 avonden helemaal zat enzo. op school dronken we ook regelmatig alcohol en in de vakanties begonnen we het ontbijt met vodka...heb veel plezier beleeft aan alcohol, maar heb ook veel rottigheid meegemaakt met alcohol.
nu ben ik er wel helemaal klaar mee...niet met alcohol opzich, maar met het dronken worden. een drankje op zijn tijd vind ik heerlijk. ben ook al volgens mij ander half jaar niet meer buiten mijn boot geweest. op een gegeven moment ontgroei je bepaalde dingen uit je pubertijd, en ik ben alcohol gewoon echt ontgroeid wat dat betreft. het effect van dronken zijn vind ik ook vele minder dan bijvoorbeeld het effect van een joint of een stuk spacecake
nu ben ik er wel helemaal klaar mee...niet met alcohol opzich, maar met het dronken worden. een drankje op zijn tijd vind ik heerlijk. ben ook al volgens mij ander half jaar niet meer buiten mijn boot geweest. op een gegeven moment ontgroei je bepaalde dingen uit je pubertijd, en ik ben alcohol gewoon echt ontgroeid wat dat betreft. het effect van dronken zijn vind ik ook vele minder dan bijvoorbeeld het effect van een joint of een stuk spacecake
