Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlcohol is kut!

Alcohol is kut!

53 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb in mijn puber periode veel te veel alcohol gebruikt. we waren elke week minstens 2 avonden helemaal zat enzo. op school dronken we ook regelmatig alcohol en in de vakanties begonnen we het ontbijt met vodka...heb veel plezier beleeft aan alcohol, maar heb ook veel rottigheid meegemaakt met alcohol.

nu ben ik er wel helemaal klaar mee...niet met alcohol opzich, maar met het dronken worden. een drankje op zijn tijd vind ik heerlijk. ben ook al volgens mij ander half jaar niet meer buiten mijn boot geweest. op een gegeven moment ontgroei je bepaalde dingen uit je pubertijd, en ik ben alcohol gewoon echt ontgroeid wat dat betreft. het effect van dronken zijn vind ik ook vele minder dan bijvoorbeeld het effect van een joint of een stuk spacecake
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
barry zei:
dat laag iq ging er eerder over omdat je zo een dom antwoord gaf.

ach ik zal je voortaan wel negeren als jij dit ook bij mij doet. en men agressie valt nog mee btw
Klik om te vergroten...

Maar dan had je het verkeerd gezegd. Jij zei als je NOG eens wilt reageren op mij, door dat nog voel je hopelijk wel aan dat je daarmee zegt dat ik jou wel dom heb genoemd, omdat ik zelf niet slim genoeg ben volgens jou moet k slimmer worden.

Conclusie: ik ben slimmer dan jij. :wave:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#3
DarkScope zei:
barry zei:
dat laag iq ging er eerder over omdat je zo een dom antwoord gaf.

ach ik zal je voortaan wel negeren als jij dit ook bij mij doet. en men agressie valt nog mee btw
Klik om te vergroten...

Maar dan had je het verkeerd gezegd. Jij zei als je NOG eens wilt reageren op mij, door dat nog voel je hopelijk wel aan dat je daarmee zegt dat ik jou wel dom heb genoemd, omdat ik zelf niet slim genoeg ben volgens jou moet k slimmer worden.

Conclusie: ik ben slimmer dan jij. :wave:
Klik om te vergroten...

nice :)
K
KomeetmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
barry zei:
becker zei:
barry zei:
becker zei:
Eckster C zei:
Barry is op de goede weg daar ben ik zeker van en als het hem helpt waarom niet?
Klik om te vergroten...


Op de goede weg als je alcohol gebruikt op school? Ja hallo
Klik om te vergroten...

euhm dom kutkind je weet niet eens van waar ik kom...
Klik om te vergroten...

Agressief omdat je nog een drankje wilt?
Klik om te vergroten...

of agressief omdat je zo dom bent?

edit: ben nog niet eens agressief, anders zul je het wel merken. hoe oud ben je trouwens? jij bent precies wel een persoon die veel vrienden heeft.
Klik om te vergroten...
Dom zou ik niet meteen durven zeggen, zit op hoge school accountancy fiscaliteit te studeren dus dom ben ik niet echt nee.

18 jaar, boeit me ook geen reet hoe oud jij bent of hoe je over me denkt, ik stelde alleen vast dat tijdens school alcohol drinken niet erg verstandig is en mogelijk kan leiden tot een verslaving. Ontkenning is 1e fase, hopelijk besef je dit op tijd en doe je er iets aan.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
@ Eckster C, Darkscope, Becker en Barry:

Gaan jullie alsjeblieft even ergens anders kinderachtig discusieren over wie het domste/slimste kutkind is ja? Dit heeft niks meer met het onderwerp van het topic te maken wat ik heb gestart, dus wat mij betreft zijn jullie alle vier even dom!
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
Marla Singer zei:
@ Eckster C, Darkscope, Becker en Barry:

Gaan jullie alsjeblieft even ergens anders kinderachtig discusieren over wie het domste/slimste kutkind is ja? Dit heeft niks meer met het onderwerp van het topic te maken wat ik heb gestart, dus wat mij betreft zijn jullie alle vier even dom!
Klik om te vergroten...

Hahaha, nu zijn we er eindelijk over uit :)
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#7
DarkScope zei:
Marla Singer zei:
@ Eckster C, Darkscope, Becker en Barry:

Gaan jullie alsjeblieft even ergens anders kinderachtig discusieren over wie het domste/slimste kutkind is ja? Dit heeft niks meer met het onderwerp van het topic te maken wat ik heb gestart, dus wat mij betreft zijn jullie alle vier even dom!
Klik om te vergroten...

Hahaha, nu zijn we er eindelijk over uit :)
Klik om te vergroten...

wou net hetzelfde zegge :P
1
1337Lid
01-01-2024, 00:00
#8
alcohol is chill , drink elke vrijdag mezelf wel de lazarus in en doe dit al zon 3 jaar, blijft chill
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
1337 zei:
alcohol is chill , drink elke vrijdag mezelf wel de lazarus in en doe dit al zon 3 jaar, blijft chill
Klik om te vergroten...

idd

edit: tot je elke dag begint te drinken en je dan moet stoppen
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
1337 zei:
alcohol is chill , drink elke vrijdag mezelf wel de lazarus in en doe dit al zon 3 jaar, blijft chill
Klik om te vergroten...

zeg maar daaaaaaaaaaaaaaag tegen je lever!

:wave:
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#11
dutch-lycan zei:
zuipen heb ik eigenlijk nooit echt lekker gevonden
afentoe glaasje van dit of dat maar daar houd het mee op vond de X altijd beter en leuker
Klik om te vergroten...

+1


Ik kan sowieso niet zo goed tegen drank. En de volgende morgen ondervind ik liever geen gevolgen van mijn gedrag van de avond ervoor.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Marla Singer zei:
@ Eckster C, Darkscope, Becker en Barry:

Gaan jullie alsjeblieft even ergens anders kinderachtig discusieren over wie het domste/slimste kutkind is ja? Dit heeft niks meer met het onderwerp van het topic te maken wat ik heb gestart, dus wat mij betreft zijn jullie alle vier even dom!
Klik om te vergroten...

wat zij zegt
r
rudyvLid
01-01-2024, 00:00
#13
alcohol is een maatschappelijk aanvaarde drug, het is overal verkrijgbaar en hoort bij onze cultuur.
Vergeet echter niet dat het een echte drug is, door de grote beschikbaarheid en tolerantie wordt het gevaarlijk.

enjoy, maar let op!
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee ik heb liever X dan drank, goedkoper en je voelt je veel beter ! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."