#1
idd, alcohol als vervanging gebruiken is idd geen goed idee



MetaalKonijn zei:Dat zie ik Requiem niet zeggen?

zommes zei:Dat gejank dat alcohol een legale hard-drug is word ook alleen maar door blowverslaafden gezegd die zich schuldig voelen... Pure alcohol is misschien een legale hard-drug, maar dat kan je dus ook niet overal zomaar kopen.
In plaats van recreatief blowen kan je best wel een paar biertjes gaan drinken (bijvoorbeeld) als dat zorgt dat je van de cannabis afblijft. Want het is dus echt bullshit dat iedere dag blowen beter is dan iedere dag een paar biertjes.

zommes zei:Dat gejank dat alcohol een legale hard-drug is word ook alleen maar door blowverslaafden gezegd die zich schuldig voelen... Pure alcohol is misschien een legale hard-drug, maar dat kan je dus ook niet overal zomaar kopen.
In plaats van recreatief blowen kan je best wel een paar biertjes gaan drinken (bijvoorbeeld) als dat zorgt dat je van de cannabis afblijft. Want het is dus echt bullshit dat iedere dag blowen beter is dan iedere dag een paar biertjes.

idd je neemt mij de woorden uit de mondzommes zei:Dat gejank dat alcohol een legale hard-drug is word ook alleen maar door blowverslaafden gezegd die zich schuldig voelen... Pure alcohol is misschien een legale hard-drug, maar dat kan je dus ook niet overal zomaar kopen.
In plaats van recreatief blowen kan je best wel een paar biertjes gaan drinken (bijvoorbeeld) als dat zorgt dat je van de cannabis afblijft. Want het is dus echt bullshit dat iedere dag blowen beter is dan iedere dag een paar biertjes.
GewoonVOL zei:Kijk eens naar Rusland, blowen is verboden daar. 1/3 van het land is een alcoholist. Er gaan meer mensen dood daar door alcohol dan door natuurlijke doodsoorzaken.
Jeller zei:idd je neemt mij de woorden uit de mondzommes zei:Dat gejank dat alcohol een legale hard-drug is word ook alleen maar door blowverslaafden gezegd die zich schuldig voelen... Pure alcohol is misschien een legale hard-drug, maar dat kan je dus ook niet overal zomaar kopen.
In plaats van recreatief blowen kan je best wel een paar biertjes gaan drinken (bijvoorbeeld) als dat zorgt dat je van de cannabis afblijft. Want het is dus echt bullshit dat iedere dag blowen beter is dan iedere dag een paar biertjes.
2-3 biertjes per dag is veel beter dan 1 joint per dag
3 joints tegenover 9 pintjes per dag is dan wel weer slechter
spacekonijn zei:Jeller zei:idd je neemt mij de woorden uit de mondzommes zei:Dat gejank dat alcohol een legale hard-drug is word ook alleen maar door blowverslaafden gezegd die zich schuldig voelen... Pure alcohol is misschien een legale hard-drug, maar dat kan je dus ook niet overal zomaar kopen.
In plaats van recreatief blowen kan je best wel een paar biertjes gaan drinken (bijvoorbeeld) als dat zorgt dat je van de cannabis afblijft. Want het is dus echt bullshit dat iedere dag blowen beter is dan iedere dag een paar biertjes.
2-3 biertjes per dag is veel beter dan 1 joint per dag
3 joints tegenover 9 pintjes per dag is dan wel weer slechter
2 / 3 biertjes per dag? ga er maar vanuit dat er veel meer mensen gevoelig zijn voor alcohol-verslaving dan voor wiet-verslaving...
en met 2/3 biertjes per dag kweek je natuurlijk langzaam een alcohol-verslaving , aangezien alcoholisten vaak geneigd zijn 'nog 1 laatste' te drinken...
daar komt bij dat je veel moeilijker van een alcoholverslaving afkomt dan van een zogenaamde 'wiet-verslaving'....
MidasJ zei:Mwja ik vind tog echt wel dat het een korte temijns geheugen verlies met zich mee brengt, heb ik aan de dokter na gevraagt en zelf onder vind ik dat ook misschien moet je het ook een x aan je huisarts vragen

een pintje kan je ook drinken voor de smaak, of om je dorst te lessen.. dat je liever een cola drinkt is jouw zaak..Psykaholik zei:@ spacekonijn: ZEER JUST je was me blijkbaar voor met het te zeggen :P :Pzommes zei:spacekonijn zei:2 / 3 biertjes per dag? ga er maar vanuit dat er veel meer mensen gevoelig zijn voor alcohol-verslaving dan voor wiet-verslaving...
en met 2/3 biertjes per dag kweek je natuurlijk langzaam een alcohol-verslaving , aangezien alcoholisten vaak geneigd zijn 'nog 1 laatste' te drinken...
daar komt bij dat je veel moeilijker van een alcoholverslaving afkomt dan van een zogenaamde 'wiet-verslaving'....
Bij een jointje per dag kweek je geen verslaving? Wietverslaving zijn mensen minder gevoelig voor? Dat is dus allebei niet waar.
Een verslaving op zich is iets waar mensen gevoelig voor zijn, het middel is een tweede. Potentiele verslaafden kunnen beter van allebei afblijven, die komen overal lastig van af.
Ik had het over een paar biertjes per dag, er zijn genoeg mensen die dat doen het is totaal niet ongezond en nee, niet iedereen gaat zich dan lam zuipen omdat hij schijt krijgt. Cannabis blijft langer in je bloed, je slaapt minder vast en verminderd de concentratie ook in de dagen daarna. Dat is bij wat bier niet aan de orde.
had dit nog niet gelezen
en aan zommes: voor wat rook je een joint?
of voor wat drink je alcohol?
ik weet tuurlijk ook wel dat er heel veel mensen da kunnen maar weet wel 1 ding!!
als je er aan verslaafd bent, dan ben je wel VERSLAAFD

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."