#1
Gewoon puur drinken? Met cassis kan je altijd een bodempje met een klein laagje proberen, dus de hoeveelheid van 2-3 slokken, om het uit te testen.
BankIer zei:
ENERGY DRINK + ALCOHOL =-spaceman- zei:BankIer zei:
whahaha, maar zou het ook lekker smaken...
ik zou t met energie drink doen...
het liefst bullit
![]()


dat komt omdat vodka ook bijna geen smaak heeftazgaza zei:Alles is wel lekker met vodka, dat is het leuke van vodka. Ik vind vodka lekker met fruitsappen of gewoon cola, cassis, fanta, alles is wel in de vodka te gooien. Ik maak mijn mixjes vaak vrij sterk, dan in een glas 1/3e vodka en 2/3 wat je er dan ook bij wilt gooien, en naar het einde van de avond komt dat vaak meer neer op bijna half/half mixjes, die overigens niet aan te raden zijn tenzij je erg goed tegen drank kan.
Mayan zei:oei ni meer mogen drinken?
En wie heeft dat verbod opgesteld?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."