#1
Realiseer je je wel wat je schrijft en vraagt? Waarom in Godsnaam wil je tips voor het binnenhouden van en dronken te kunnen worden van sterke drank? En dat je je er zielig door voelt!
De sterke drank die je amper binnen kunt houden hoe nuttig je die? Ook klok klok naar binnen of met kleine nipjes? En moet je niet overgeven, omdat je het eigenlijk gewoon te goor voor woorden vind.
Jouw lichaam geeft bij inname van (te) sterke drank een seintje, omdat hij het niet accepteerd. Je moet je lichaam dus in principe dankbaar zijn, dat je gewaarschuwd word. En je weet wat ze zeggen over dat gewaarschuwd mens. Het is pas zielig als je niet luistert naar je lichaam, maar jouw lichaam is je zowiezo al te vlug af, door je al snel zo beroerd te maken dat je moet overgeven. Zou je dat seintje niet krijgen, zou je zomaar eens geen rem hebben en maar doorzuipen. Kan zomaar eens een vergiftiging worden en ik spreek uit ervaring door privesituaties. Overmatig Sterke drank nemen, geeft bij heel veel een heel kwaaie dronk af. Je weet niet meer wat je doet en de katers zijn niet gering. Doorzuipen tot je helemaal lam bent. En ik weet dat jezelf in coma zuipen, waar je weer goed uitkomt, niet hoeft te betekenen, dat het geen verdere gevolgen heeft, met eigen ogen zie ik hoe een van mijn meest dierbaren nu zo'n 10 jaar nadien de gevolgen moet ondergaan.
Ik kan zelf alles drinken, zonder katers en zonder kwaaie dronk. Maar op mijn 18de vond ik whiskey bijv. ook niet lekker, 12 jaar later wel. Puur en zonder ijs!
In een jaar tijd kun je niet afdwingen sterke drank te lusten. Je smaak kan nog tallen malen veranderen en nu geeft je lichaam duidelijke seinen af. Leer jezelf aan beter naar je lichaam te luisteren, dan om sterke drank te leren drinken, omdat je een vervelende dronkelap wilt zijn!
De sterke drank die je amper binnen kunt houden hoe nuttig je die? Ook klok klok naar binnen of met kleine nipjes? En moet je niet overgeven, omdat je het eigenlijk gewoon te goor voor woorden vind.
Jouw lichaam geeft bij inname van (te) sterke drank een seintje, omdat hij het niet accepteerd. Je moet je lichaam dus in principe dankbaar zijn, dat je gewaarschuwd word. En je weet wat ze zeggen over dat gewaarschuwd mens. Het is pas zielig als je niet luistert naar je lichaam, maar jouw lichaam is je zowiezo al te vlug af, door je al snel zo beroerd te maken dat je moet overgeven. Zou je dat seintje niet krijgen, zou je zomaar eens geen rem hebben en maar doorzuipen. Kan zomaar eens een vergiftiging worden en ik spreek uit ervaring door privesituaties. Overmatig Sterke drank nemen, geeft bij heel veel een heel kwaaie dronk af. Je weet niet meer wat je doet en de katers zijn niet gering. Doorzuipen tot je helemaal lam bent. En ik weet dat jezelf in coma zuipen, waar je weer goed uitkomt, niet hoeft te betekenen, dat het geen verdere gevolgen heeft, met eigen ogen zie ik hoe een van mijn meest dierbaren nu zo'n 10 jaar nadien de gevolgen moet ondergaan.
Ik kan zelf alles drinken, zonder katers en zonder kwaaie dronk. Maar op mijn 18de vond ik whiskey bijv. ook niet lekker, 12 jaar later wel. Puur en zonder ijs!
In een jaar tijd kun je niet afdwingen sterke drank te lusten. Je smaak kan nog tallen malen veranderen en nu geeft je lichaam duidelijke seinen af. Leer jezelf aan beter naar je lichaam te luisteren, dan om sterke drank te leren drinken, omdat je een vervelende dronkelap wilt zijn!
Probeer wat meer te genieten van alcohol man en vraag je echt niet af wat het probleem is met sterke drank, kijk maar wat verder dan dat