#1
Het is alleen voor feestjes ofzo..
Omdat ik gelijk zenuwachtig ben.
Op terrasjes kan ik gewoon zoveel drinken opt gemakske, zoals deze namiddag..
Omdat ik gelijk zenuwachtig ben.
Op terrasjes kan ik gewoon zoveel drinken opt gemakske, zoals deze namiddag..

