Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsrondjes

rondjes

39 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
Benjammin'Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Met een kauwgompje en een glaasje water uit je raam hangen voor frisse lucht.
S
Spacemen 3Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon kotsen.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#3
laatst had ik na een avondje zuipen met m'n huisgenoot nog wat op de bank gehangen, zei hij zo: "zeg, wist jij dat chinezen wachten met slapen gaan totdat hun roes weg is?"
Ik zo: "nee!"
misschien een ideetje: ga eerst nog een film kijken of wat i-netten en eet i\\ondertussen wat, lekker chill. Als je echt moe bent val je wel in slaap(/coma) zonder dat de hele wereld begint te draaien :wink:
w
wausskeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lamp aanlaten helpt bij mij goed genoeg . :wink:
Of nog meer zuipen zodat je de volgende dag niet meer weet hoe en waar je inslaap ben gevalle :grin:
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat hij zegt...^

Bij mij werkt een fel leeslampje het best, slapen doe je uiteindelijk toch wel, dus.. :P

het is alleen wel slecht voor het milieu! :stoned:

Heb dit verschijnsel trouwens wel alleen als ik nog even een jointje rook voor het slapen gaan...
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#6
OP je bed gaan staan, Beginnen zuipen tot je erbij neer valt, lig je meteen goed :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Na het zuipen rustig nog wat wandelen, wat wat drinken en eten voor je gaat slapen en zorg voor een frisse ruimte en vitamientjes!
Of juist heeeeeeel veel drinken, maar dat wil ik je niet aanraden :wink:
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ga altijd rondjes lopen na drank
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: say hello ..

@Hertz:
Inderdaad :grin:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik kan zo slecht tegen alcohol dat ik dat constant heb als ik veels te veel drink en met een beetje pech moet ik dan ook altijd flink :kots: .

daarom ben ik maar gestopt met alcohol
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon even naar hartelust kotsen :kots: heerlijk! :hearteyes:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#12
wausske zei:
Lamp aanlaten helpt bij mij goed genoeg . :wink:
Of nog meer zuipen zodat je de volgende dag niet meer weet hoe en waar je inslaap ben gevalle :grin:
Klik om te vergroten...

lamp aan laten scheelt idd,
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je moet ook niet te zoet door elkaar drinken gewoon bij 1 ding houden.
Als je doordrinkt wordt je lekker wakker in je eigen kots :rock:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je kan ook 50mg temazepam slikken als je dronken bent, dan heb je in ieder geval geen last meer van dat draaierige gevoel, houd er wel rekening mee dat je heel, heel, heel erg diep in slaap komt en de volgende dag niet zo ontzettend fit bent :)
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb altijd het probleem, na een nachtje stappen, en goed doorgedronken te hebben, dat als ek in men bed kruip en men ogen dicht toe men hoofd immens begint te draaien. Wat natuurlijk wel heel irritant is aangezien dak dan wil gaan slapen.

Iemand enige tips om dat wat te minderen?


Antwoorden zoals, minder drinken, vind ek 3 keer grappig, dan niemeer.
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Toch is iets minder drinken geen slechte manier. (Nu mogen nog twéé mensen dit advies geven, haha)

Ik kan me enkele keren herinneren dat ik in bed kroop en dat ik m'n ogen niet dicht kon doen zonder té erg te draaien. Je weet wel, dat je het idee hebt dat je héél lang aan het vallen bent. Klote is dat, lig je ladderzat in bed, moet je om niet over te geven wakker blijven, je ogen open houden en je heel erg op één ding focussen tot je het idee hebt dat het gedraai wat afneemt, wat rustig drie kwartier tot een uur kan duren. Dat werkte bij mij altijd wel, maar ideaal is anders.

Nu heeft dit niet zoveel met je vraag te maken, maar ik heb zelf op een gegeven moment besloten om wat minder te zuipen, ik werd het zat worden behoorlijk zat. Proost! :grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik weet wat je bedoelt, dat heeft iedereen die dikwijls (te veel) drinkt vast wel eens gehad. Het kan heel vervelend zijn. Niet zo veel drinken is natuurlijk de beste oplossing, veel water tussen glazen alcohol door drinken kan mogelijk ook helpen.. gewoon dingen om minder (snel) dronken te worden helpen ook tegen dat nare gevoel als je in bed ligt.

Als je het niet hebt kunnen voorkomen, en toch teveel hebt gedronken is er denk ik weinig meer wat je kunt doen. Het is iets waar je je even over heen moet zetten. Meestal heb je op zo'n moment toch al genoeg te gedronken om snel in slaap te komen, dus gewoon het draaierige gevoel negeren en je ogen sluiten. De dag erna weet je er niks meer van. :wink:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Minder drinken.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
acidboy zei:
Minder drinken.
Klik om te vergroten...
Minder drinken
Minder drinken


Ja, wat ik altijd doe is mn kussen rechtop zetten en 'zittend' slapen :P Ben meestal toch zo in slaap gevallen dan...
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik krijg dat alleen als ik op mijn rug lig, op mijn zij niet :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."