Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsze naaien je met flugels

ze naaien je met flugels

30 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dan haal je toch gewoon een fles cola?
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#2
In Amsterdam heeft m'n vriend een keer een emmertje van die dingen gehaald in een club (zullen er ook iets van 10 hebben ingezeten), kostte 44 euro. Dat is pas afzetterij.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom zou je dat ook drinken? :confused:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
SperSIZEboon zei:
voor 20eu heb je een liter bacardi, veel lekkerder :grin: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Of 2 liter whisky/gin :beer:
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#5
W.F.L. zei:
SperSIZEboon zei:
voor 20eu heb je een liter bacardi, veel lekkerder :grin: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Of 2 liter whisky/gin :beer:
Klik om te vergroten...

2 liter whisky voor 20euro?

:kots:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
ala 40%?
welk merk praten we hier :confused: ?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Van de vrachtwagen gevallen is ook nooit zo duur, moet je wel maar hopen dat ze nog heel zijn :openmouth:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Van de vrachtwagen gevallen is ook nooit zo duur, moet je wel maar hopen dat ze nog heel zijn :openmouth:
Klik om te vergroten...

gejatte ook niet, moet je niet gepakt worden
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flugels stelen is wel heel zielig, even zielig als je laten neuken voor een flesje breezer; als meisje zou ik toch minimaal een fles goeie whisky vragen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
En ik als jongen zijnde?
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flugels is marketing.... commercieel en de koppen daarachter verdienen er 'lekker' aan..
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#12
Chris Pontius zei:
En ik als jongen zijnde?
Klik om te vergroten...

sneeuwwitje
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik vind dat ik genaaid word met die flugels. ik ging dus naar de winkel
zo'n 10-pack van die ini-mini kleine flesjes
KON IK 10 BALLEN SCHUIVEN.
belacehlijk
er zit geneens een normale hoeveelheid alcohol in voor zo'n klein flesje.
zwaar genaaid.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Waarom koop je het dan ? leg dan wat meer geld bij en koop een fles wodka ofzo. Vermeng bij de wodka ongeveer 40 koppen suiker . en tadaa! flugel ? net zo zoet , en je word er veel zatter van !
S
SDALid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe wil jij een normale hoeveelheid alcohol in zo'n flesje :rolleyes:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#16
nou dat 1 schotje gewoon 1 drankje is:P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Haal af en toe ook wel eens van die pakken met flugels erin, maar mij gaat het eigenlijk meer om de flesjes die erin zitten dan de drank. Perfecte flesjes om ghb in te bewaren als je uit gaat. :P
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ehm ik zal t wel niet begrepen hebben, maar woon jij soms in een fascistische staat die je dwingt dingen te kopen die je niet wil hebben?

Ja je bent genaaid...Maar wel door niemand anders dan jij zelf..


:rolleyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je moet ze ook niet in de winkel halen maar bij de nacht-apotheker, knappe meid als je die achterover kan slaan en rechtop kan blijven staan voor het komende uur.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gemini zei:
In Amsterdam heeft m'n vriend een keer een emmertje van die dingen gehaald in een club (zullen er ook iets van 10 hebben ingezeten), kostte 44 euro. Dat is pas afzetterij.
Klik om te vergroten...

Goede reden om alleen maar bier en fris te kopen tijdens het uitgaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."