#1
Dan haal je toch gewoon een fles cola?
SperSIZEboon zei:voor 20eu heb je een liter bacardi, veel lekkerder![]()
![]()

W.F.L. zei:SperSIZEboon zei:voor 20eu heb je een liter bacardi, veel lekkerder![]()
![]()
Of 2 liter whisky/gin![]()

Oom Klaas zei:Van de vrachtwagen gevallen is ook nooit zo duur, moet je wel maar hopen dat ze nog heel zijn![]()
Chris Pontius zei:En ik als jongen zijnde?


Gemini zei:In Amsterdam heeft m'n vriend een keer een emmertje van die dingen gehaald in een club (zullen er ook iets van 10 hebben ingezeten), kostte 44 euro. Dat is pas afzetterij.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."