#1
koop ze dan niet... sjezus. Of probeer het eens in duitsland, daar is alle drank belachelijk goedkoop. Weet niet of dat ook voor flugel geldt, ik drink dat spul niet.
SperSIZEboon zei:voor 20eu heb je een liter bacardi, veel lekkerder![]()
![]()

W.F.L. zei:SperSIZEboon zei:voor 20eu heb je een liter bacardi, veel lekkerder![]()
![]()
Of 2 liter whisky/gin![]()

Oom Klaas zei:Van de vrachtwagen gevallen is ook nooit zo duur, moet je wel maar hopen dat ze nog heel zijn![]()
Chris Pontius zei:En ik als jongen zijnde?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."