#1
Meer whiskey fanaten hier .... wordt eens tijd voor een whiskey meeting :P

kenny zei:gold label
DrippTone zei:Niemand die cognac drinkt?

DrippTone zei:welke vindt je echt lekker?
knolselderij zei:Cardhu en zo kan ik nog wel ff door gaan
W.F.L. zei:DrippTone zei:welke vindt je echt lekker?
De goedkoopste.
DrippTone zei:So your taste is cheap? Pitty.![]()
idd de 12 jaar oude single maltDrippTone zei:knolselderij zei:Cardhu en zo kan ik nog wel ff door gaan
En welke van Cardhu?
![]()
Deze is zeker heerlijk, de special cask reserve. De 12 jaar oude is ook goed te drinken. Het is wel een zachte whiskey en ik ben van de iets hardere en sterkere.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."