Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGedestilleerde drank

Gedestilleerde drank

34 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Whisky absolute nummer 1 ! Begin steeds meer merken te kennen en ook een steeds beter verschil te proeven, volgendjaar staat ook een reisje naar engeland geplant en daar meerdere ''whisky fabrieken'' ( ben naam kwijt) te bezoeken.

Voor het laatst was er op de BBC een mooi programma over dat je vooral richting schotland heelveel verschillende whisky dranken te vinden zijn, die hier niet bekend zijn.

Schippersbitter is ook echt :hearteyes: . Toen ik vroeger nog veel deed zeilen was dit echt vaste prik op een koude dag ! :grin: Dat we nooit iets geramd hebben
X
XenophobiaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rum en Wodka.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb me laatst een fles famous grouse gekocht, 'k blijf 't toch een heel erg lekkere blend vinden :hearteyes:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
schijnbaar toch veel whisky liefhebbers.. misschien keer whisky meet
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meer whiskey fanaten hier .... wordt eens tijd voor een whiskey meeting :P
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zal ik het dan maar even doen met de favoriete whiskey merken?



De 'standaard' single malt waar iedereen wel eens van heeft gehoord, hij is dan ook erg lekker.



De beste fles whiskey die ik ooit gedronken heb denk ik.



Deze doen het ook erg goed bij mij.



Deze ga ik vanavond proeven.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
is 't 't kopen waard ? wil misschien kijken of ik die morgen ook kan halen.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Proost dus!
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmm weet niet hoeveel je er voor moet gaan betalen? ik had m gehad van mn vader..

Als je met zekerheid een goede fles wilt voor je geld moet je gewoon die Glennfiddich van 12 jaar oud halen ofzo.

Dont get me wrong, hij is goed hoor :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
acidboy zei:


De beste fles whiskey die ik ooit gedronken heb denk ik.
Klik om te vergroten...
Ik heb de 18 jaar oude Blair Athol van Duncan Taylor gedronken, ook een schitterende whisky. Maar wat dan weer apart is, die 27 jarige is 55 euro goedkoper dan die 18 jarige. :P

acidboy zei:


Deze doen het ook erg goed bij mij.
Klik om te vergroten...
Ik ben ook fan van de Glenlivet, zeker de Nadurra en de 18 jaar oude.




En vanavond proost ik met deze, 12 jaar oude Arran Malt van The Isle of Arran. Naar mijn mening de lekkerste whisky van het Pot still festival 2008, een aan rader dus. Zeker als je kijkt naar prijs en kwaliteit verhouding.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
@ Dripptone : Arann malt
Dit is inderdaad een uitstekende. Heerlijk. Voor een van de betere whisky's aardig goedkoop.

Deze heb ik besteld en zou vrijdag binnen moeten komen :


was wel aardig aan de prijs , maar werd door de slijter aangeraden. Heb hem bij een maat ook al eens eventjes kort kunnen proeven maar de fles was al zo goed als leeg.
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Teacher's Highland Cream, een blend van schotse whisky's. Moet ik wel zin in hebben. Verder: Jim Beam, Four Roses en Famous Grouse.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#13
we kunnen hier beter een whiskey topic van maken geloof ik
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
van de week een fles Wyborowa gehaald, prima vodka voor een lage prijs.

s
schizo_userLid
01-01-2024, 00:00
#15
Van de blended's drink ik graag Ballantines. Malts Glenfiddich en verder vindt ik Cutty goed te drinken. Tsipourou is ook erg lekker, de griekse versie van grappa. En Captain Morgan met cola.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."