#1
Ik heb ook ingedronken voor schoolfeesten, hoewel ik toen al 16 jaar was en het dus in principe niet had gehoeven. Ik zou eventueel op het feest zelf alcohol kunnen krijgen.
Ik deed het altijd samen met een groepje vrienden. Daarnaast was het altijd gewoon erg lachen om samen een beetje te drinken.
Hoeveelheden weet ik niet echt. Vaak waren er een aantal smirnoff's, breezers en verder een fles Coebergh of Blue Curacao, dat soort spul.
Mijn ouders waren er niet van op de hoogte.
Ik deed het altijd samen met een groepje vrienden. Daarnaast was het altijd gewoon erg lachen om samen een beetje te drinken.
Hoeveelheden weet ik niet echt. Vaak waren er een aantal smirnoff's, breezers en verder een fles Coebergh of Blue Curacao, dat soort spul.
Mijn ouders waren er niet van op de hoogte.
