Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIndrinken Voor schoolfeest

Indrinken Voor schoolfeest

32 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ook ingedronken voor schoolfeesten, hoewel ik toen al 16 jaar was en het dus in principe niet had gehoeven. Ik zou eventueel op het feest zelf alcohol kunnen krijgen.

Ik deed het altijd samen met een groepje vrienden. Daarnaast was het altijd gewoon erg lachen om samen een beetje te drinken.

Hoeveelheden weet ik niet echt. Vaak waren er een aantal smirnoff's, breezers en verder een fles Coebergh of Blue Curacao, dat soort spul.

Mijn ouders waren er niet van op de hoogte.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
overalennergens zei:
Ik heb ook ingedronken voor schoolfeesten, hoewel ik toen al 16 jaar was en het dus in principe niet had gehoeven. Ik zou eventueel op het feest zelf alcohol kunnen krijgen.

Ik deed het altijd samen met een groepje vrienden. Daarnaast was het altijd gewoon erg lachen om samen een beetje te drinken.

Hoeveelheden weet ik niet echt. Vaak waren er een aantal smirnoff's, breezers en verder een fles Coebergh of Blue Curacao, dat soort spul.

Mijn ouders waren er niet van op de hoogte.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3

Drinken jullie in voor een schoolfeest (of voor de oudere mensen deed je dat?)
Ja
En wat was dan de reden?
Om aangeschoten / pre-dronken te raken
Indrinken alleen of met vrienden?
Alleen :flushed:
En om welke hoeveelheid drank ging het?
5 drankjes
Waren ouders op de hoogte van het indrinken?

Nee
M
MagicMushLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drinken jullie in voor een schoolfeest (of voor de oudere mensen deed je dat?)
In de tijd van schoolfeestjes wel ja
En wat was dan de reden?
Gezelligheid en geld besparen als je eenmaal op het feest bent (zodat je daar minder hoeft te nuttigen).
Indrinken alleen of met vrienden?
Met vrienden
En om welke hoeveelheid drank ging het?
Verschillend, zeg 2-5 drankjes
Waren ouders op de hoogte van het indrinken?
Nee, maar het was niet geheim ofzo, vertelde gewoon weinig :grin:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deed ik nooit, ging namelijk nooit naar die feesten. :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan me het indrinken voor studentenfeesten nog goed herinneren ... dat was anders indrinken dan voor een havo schoolfeestje :P. Wat een tijd die studententijd, god god hahaha
A
AgustinLid
01-01-2024, 00:00
#7
overalennergens zei:
Ik heb ook ingedronken voor schoolfeesten, hoewel ik toen al 16 jaar was en het dus in principe niet had gehoeven. Ik zou eventueel op het feest zelf alcohol kunnen krijgen.

Ik deed het altijd samen met een groepje vrienden. Daarnaast was het altijd gewoon erg lachen om samen een beetje te drinken.

Hoeveelheden weet ik niet echt. Vaak waren er een aantal smirnoff's, breezers en verder een fles Coebergh of Blue Curacao, dat soort spul.

Mijn ouders waren er niet van op de hoogte.
Klik om te vergroten...

Beetje dat idee.
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drinken jullie in voor een schoolfeest (of voor de oudere mensen deed je dat?)
nee... tegenwoordig hebben ze een blaastest bij de ingang, dus zijn we genoodzaakt verschillende drugs te gebruiken. meestal gewoon blowen trouwens.
En wat was dan de reden?
saai feest, saaie mensen, slechte dj, ingehuurd voor 20 euro per avond... tsja je moet toch wát...
Indrinken alleen of met vrienden?
altijd met vrienden
En om welke hoeveelheid drank ging het?
eerste keer dat ik indronk wat breezers, smirnoff ice, eristoff flash en een fles safari (met n groep van 4 ofzo xD). laatste keer dat ik indronk, een halve liter vodka per persoon. tegenwoordig dus gwoon wat wiet
Waren ouders op de hoogte van het indrinken?
nee, nouja, tot ze een stuk of 3 flessen vodka onder mij bed vonden en ik alles moest opbiechten xD
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drinken jullie in voor een schoolfeest (of voor de oudere mensen deed je dat?)
Nee, ik neam altijd een lijntje of 2 en later bijpunten , of ik dropte 1 pilletje. Ik ben 16 nu en al 4maanden clean.

En wat was dan de reden?
-

Indrinken alleen of met vrienden?
-

En om welke hoeveelheid drank ging het?
-

Waren ouders op de hoogte van het indrinken?
-
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja, heel goed...

zuip je maar lam voor je daar heen gaat, en dan lekker je belachelijk maken !
:rolleyes:
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Schoolfeesten????

Daar heeft mijn school geen geld voor laat staan voor fatsoenlijke pc's of leeraren..

Maar goed toen ik op het VMBO zat had ik zo nu en dan wel een school feest maar deed ik eigenlijk nog niet echt drinken.
Toen deden we meer aan in-smoken als je het zo kan noemen xD.

Met mijn gala heb ik wel genoeg gedronken(meer als genoeg) maar heb toen volgensmij niet ingedronken.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
eXeCuze zei:
Daar heeft mijn school geen geld voor laat staan voor fatsoenlijke pc's of leeraren..
Klik om te vergroten...
Dat is duidelijk ja.
S
StudentLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hallo,

Ik ben met een aantal mede studenten bezig om me verder te verdiepen in de beweegreden van middelbare scholieren om voor de schoolfeesten alcohol te drinken.

En ik hoop dat jullie ons daarbij kunnen helpen.

Drinken jullie in voor een schoolfeest (of voor de oudere mensen deed je dat?)
En wat was dan de reden?
Indrinken alleen of met vrienden?
En om welke hoeveelheid drank ging het?
Waren ouders op de hoogte van het indrinken?

Zouden jullie wat antwoord op deze vragen willen geven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."