Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbaco en redbull wodka

baco en redbull wodka

13 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je wilt uitgaan... Je wilt Baco drinken..maar je vind het te prijzig...als alternatief wil je voorgemaakte blikjes kopen... Vind jij het dan zoveel leuker om uit blikjes thuis te drinken waar niet zoveel sfeer is als op een party?
i
ikhebeenvraagLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo,

ik heb een vraag, ik drink graag met het uitgaan baco of redbull wodka, alleen
is het altijd een beetje prijzig. En om zelf grote flessen te kopen en te mixen vindt ik ook niet alles.

Kan je dit spul gewoon in blikjes kopen bij de supermarkt? want ik zie vaak wel het een en ander staan, maar weet niet precies wat ik moet hebben.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vast te krijgen bij een slijterij ..... maar een ding weet ik zeker: alles in blik is duurder dan in meng vorm (flessen dus). Vier blikjes baco kosten al gauw 10 euro ofzo schat ik en das het echt niet waard :smoke:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Baco is sowieso te koop in blik, daar heb ik me vroeger nog wel vaker aan lam gedronken.
Gewoon in de supermarkt bij de mixjes zoeken.
Redbull wodka is volgens mij sinds kort ook te krijgen in blik maar pin me daar niet op vast.
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#5
yep red bull vodka is in blikvorm te koop voor 1.50 per blik ongeveer (albert heijn ,rood blikje)
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#6
ikhebeenvraag zei:
En om zelf grote flessen te kopen en te mixen vindt ik ook niet alles.
Klik om te vergroten...

Waarom als ik vragen mag? Het verschil in prijs/kwaliteit verhouding vind ik namelijk wel dermate groot dat ik nooit van mn leven zo'n blikje meuk zou kopen.
Als je mix-tips nodig hebt vraag je 't maar hoor..
J
JanDeManLid
01-01-2024, 00:00
#7
voorgemaakte baco(bacardi-cola) mixen vind ik echt slecht smaken.

Koop gewoon een fles bacardi en cola. Betaal je in totaal nog geen 20euro voor, met 20 euro koop je er op cafe misschien 3.. + je kan zelf kiezen hoe sterk je ze maakt

zelf mixen is niet echt moeillijk:
1) Je neemt een glas
2) Vult het glas half(meer of minder :) ) met bacardi
3) Vult het glas voor de rest met cola
4) ff roeren met een rietje
5) drinken die handel!

Wodka redbull, net hetzelfde behalve dat redbull wat duurder is dan cola
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
JanDeMan zei:
'' receptje ''
Klik om te vergroten...

Alsof je mijn gedachtes leest. :P

Leer het zelf mengen , zo creer je sowieso de beste smaak , en is het goedkoper.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Woon je niet toevallig aan de duitse grens?
Kun je heel goedkoop goeie alcohol inslaan
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
ikhebeenvraag zei:
Kan je dit spul gewoon in blikjes kopen bij de supermarkt? want ik zie vaak wel het een en ander staan, maar weet niet precies wat ik moet hebben.
Klik om te vergroten...

De letters op zo'n blikje lezen is ook uitermate lastig, heb ik ook vaak problemen mee.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is allebei te koop.. maar wel minder lekker
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Amateurtje zei:
Je wilt uitgaan... Je wilt Baco drinken..maar je vind het te prijzig...als alternatief wil je voorgemaakte blikjes kopen... Vind jij het dan zoveel leuker om uit blikjes thuis te drinken waar niet zoveel sfeer is als op een party?
Klik om te vergroten...

Zulke drankjes zoals whikey-cola enzo uit blik is toch niet te drinken man! :kots:
B
BLOEDLINKLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
Woon je niet toevallig aan de duitse grens?
Kun je heel goedkoop goeie alcohol inslaan
Klik om te vergroten...

Jep, zo doe ik het ook altijd. In Duitsland hebben ze geen aparte drankshops nodig en zijn de accijnzen lager met gevolg dat de prijzen veel lager zijn. Een 0,7l fles wodka/rum krijg je dan ook letterlijk voor 5 euro. Whisky ligt meestal rond de 6,5 dacht ik.
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#14
1. ga naar de appie
2. koop een paar blikjes waar bacardi&cola op staat
3. koop een paar blikjes waar eristoff flash op staat
4. have fun :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."