Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSterke Drank

Sterke Drank

87 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben een fan van pastis. Het ruikt zo onwijs lekker en mn ouders dronken het vroeger altijd op vakantie in frankrijk, met chippies enzo, de nostalgie :)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor sommige mensen hier het kwaadste beschikbaar voor de tere mensenziel en voor anderen juist een heerlijke verlichting van de ellende die de dagelijkse nuance van het bestaan met zich meebrengt:

Sterk alcoholische dranken.

Bij deze dus een onderzoek naar de voorkeur van sterke drank onder de DF-leden.

Zelf kies ik voor jonge graanjenever. Vanwege het pure en boterham-achtige karakter dat mij wel aanstaat. Net iets smaakvoller dan vodka en minder zwaar(duur) als whisky.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
:grin:

Sterke drank mengen doe ik sowieso nooit, maar ieder zijn ding. Vodka is inderdaad goed mengbaar.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kies voor vodka. Vind ik qua alcoholische dranken het lekkerste wat er is.
Je kunt het overal inkappen, t smaakt overal bij. ´s Ochtends door de yogi, ´s middags door de jus´dorange en ´s avonds door de cola.
Ideaal. :)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja en niemand die t ziet he :grin:
Dan kun je lekker overal stiekum zuipen. :beer:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wodka pozhalysta. :)
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
met rakia bedoel je toch turkse raki als het goed is, in elke geval lekker is het niet voor iedereen, je ruikt het van honderd meter, kan alleen met bronwater gemeng worden maar toch denk ik dat het de sterkste is in deze lijst in elk geval geen spul om beetje gezellig te worden maar meer om problemen te vergeten enzo
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#8
batida de coco, malibu!...

je bent de meeste vergeten...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Malibu is slappe likeur, ik heb het hier over sterke drank.

met rakia bedoel je toch turkse raki als het goed is, in elke geval lekker is het niet voor iedereen, je ruikt het van honderd meter, kan alleen met bronwater gemeng worden maar toch denk ik dat het de sterkste is in deze lijst in elk geval geen spul om beetje gezellig te worden maar meer om problemen te vergeten enzo
Klik om te vergroten...

Nee eigenlijk niet, ik bedoelde rakia, een drank die van de balkan komt. Raki lijkt volgens mij meer op Pastis/Ouzo, maar ik kan me vergissen.
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#10
deze worden meestal ook onder sterke drank gerekend ma goed..
van de bovenstaande die ik geprobeert heb..wodka & rum..

en..is graanjenever ook niet 20?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kies voor jenever; dat vind ik wel echt heel erg lekker.. verder zijn ook vodka en whiskey (als het tenminste vodka en whiskey van goede kwaliteit betreft) erg aangenaam om te drinken.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik zie geen bailey's staan :angry: :grin:
heb whiskey gestemd :beer:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik weet wel dat als je keelpijn hebt jagermeister echt geniaal is.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dan toch maar gewoon die goeie ouwe whisky.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ouzo / Pastis

en dan IJSkoud! :beer:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gin Tonic :hearteyes:

maar om puur te drinken whiskey of jenever..

al ben ik niet zo'n sterke drank man
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Cointreau.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ga voor de whisky.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja whiskey is ook wel lekker.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Op een paar verschilletjes na.. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."