Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAbsinth.. !

Absinth.. !

91 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Absinth.. !

Wie kent dit niet..

ik ben hier eigenlijk alleen op gaan spacen als ik concerta op had ..
boven mijn eigen dosis anders niet.

iemand anders wel? :flushed: :beer:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heerlijk spul :grin:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
lekker ja :)

ik drink het meestal puur omdat ik te lui ben voor dat water met suiker ritueel. met 70% / 80% ( ligt aan de fles :P ) brand het zo enorm in je keel ..

maja das maar bijzaak :P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Telefoon zei:
lekker ja :)

ik drink het meestal puur omdat ik te lui ben voor dat water met suiker ritueel. met 70% / 80% ( ligt aan de fles :P ) brand het zo enorm in je keel ..

maja das maar bijzaak :P
Klik om te vergroten...

Dat branden voel je vaak in je darm nog, maar is wel lekker vind ik :wink:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
mwah soms nie altijd
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is wel lekker ja, ik word er zelf alleen maar gewoon dronken van.

Was wel ooit op een feest waar iemand die drie slokken ophad volledig doordraaide en haast 'bezeten' raakte en iemand aanviel (en zo'n type is ze niet) en zelfs nadat ze haar hoofd echt ontzettend hard had gestoten tegen iets ging ze door, haar ogen waren toen rood.. en iedereen vond het onzettend grappig.
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#7
azgaza zei:
Is wel lekker ja, ik word er zelf alleen maar gewoon dronken van.

Was wel ooit op een feest waar iemand die drie slokken ophad volledig doordraaide en haast 'bezeten' raakte en iemand aanviel (en zo'n type is ze niet) en zelfs nadat ze haar hoofd echt ontzettend hard had gestoten tegen iets ging ze door, haar ogen waren toen rood.. en iedereen vond het onzettend grappig.
Klik om te vergroten...

Shit ey.. van Absinth?
Ik wordt er ook alleen maar lam van.. Wel heel snel heel heftig en heel prettig lam btw :)
K had zon fles voor mn verjaardag gehad en heb er veel plezier van gehad, ghehe :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ken het niet. :flushed:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Saivy zei:
Ik ken het niet. :flushed:
Klik om te vergroten...

ik ook niet :flushed:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
mattskovic zei:
Saivy zei:
Ik ken het niet. :flushed:
Klik om te vergroten...

ik ook niet :flushed:
Klik om te vergroten...

Ok.. dan ben ik de enige niet. :wink: De vraag is: wil ik het eigenlijk wel kennen? :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Saivy zei:
mattskovic zei:
Saivy zei:
Ik ken het niet. :flushed:
Klik om te vergroten...

ik ook niet :flushed:
Klik om te vergroten...

Ok.. dan ben ik de enige niet. :wink: De vraag is: wil ik het eigenlijk wel kennen? :P
Klik om te vergroten...

Het is gewoon sterke drank, met een heel klein beetje van een andere stof erin waarvan wordt gezegd dat het effect op THC lijkt, maar om daarvan een merkbare hoeveelheid te drinken heb je allang het alcohol vergiftiging want in absinth zit tussen de 60 en 90% alcohol.
Het is wel lekker.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
die absinth kan je het vergelijken met pasoa ofzo ? of is het nog iets lekkerder :tongueout:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#13
azgaza zei:
Saivy zei:
mattskovic zei:
Saivy zei:
Ik ken het niet. :flushed:
Klik om te vergroten...

ik ook niet :flushed:
Klik om te vergroten...

Ok.. dan ben ik de enige niet. :wink: De vraag is: wil ik het eigenlijk wel kennen? :P
Klik om te vergroten...

Het is gewoon sterke drank, met een heel klein beetje van een andere stof erin waarvan wordt gezegd dat het effect op THC lijkt, maar om daarvan een merkbare hoeveelheid te drinken heb je allang het alcohol vergiftiging want in absinth zit tussen de 60 en 90% alcohol.
Het is wel lekker.
Klik om te vergroten...

Daar wil ik nog aan toevoegen dat bij speciale iname van de drank er gehalucineerd kan worden :)
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#14
goh ik ben een half jaar geleden 'gestopt' met drinken, omdat het te erg werd. alcoholmisbruik zit dus idd in de familie...
dus: gestopt! met als enige uitzondering de groene fee. vind ik gwn te leuk om niet te doen als ik er de kans toe heb.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psycho_Chrono zei:
Daar wil ik nog aan toevoegen dat bij speciale iname van de drank er gehalucineerd kan worden :)
Klik om te vergroten...

Het gaat niet om de inname, de mensen die er vroeger op getript hebben gebruikten het i.c.m met (...) de naam van het kruid ben ik vergeten. Is ook niet echt meer te krijgen volgens mij, misschien bij de betere beter gespecialiseerde speciaal kruidenier.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#16
zommes zei:
Psycho_Chrono zei:
Daar wil ik nog aan toevoegen dat bij speciale iname van de drank er gehalucineerd kan worden :)
Klik om te vergroten...

Het gaat niet om de inname, de mensen die er vroeger op getript hebben gebruikten het i.c.m met (...)
Klik om te vergroten...

Laudanum denk ik da je bedoelt?


maar de thujon in combinatie met hoog alcoholgehalte zorgt ook voor hallucinaties dacht ik...
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#17
DonnieDark0 zei:
Ik heb hier een zak met kruiden liggen (Alsem) om Absinth te maken.

De psychoactieve stoffen kunnen uit de plant worden getrokken met behulp van alcohol. Je kunt 25 gram van het kruid een week laten trekken in een halve liter sterke drank. Na het gezeefd te hebben is deze krachtige drank klaar voor gebruik. Probeer eerst een klein glaasje om het effect goed te kunnen doseren. Wees voorzichtig met dit middel!
Klik om te vergroten...

Nog steeds niet gedaan :)
Klik om te vergroten...

Alsem werkt niet, heb het al eens gemaakt, niet doen, zonde van je drank....
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb hier wel een echte fles staan, ingevoerd van Slowakije :P , maar echt van hallucineren doe ik er precies toch niet van, maar ik vind het wel een rare staat van dronkenschap, hetzelfde als dronken zijn,maar dan wel nog helder zijn in het hoofd, een heel raar gevoel. NIet onaangenaam trouwens :P
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Absinth :hearteyes:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je hebt helemaal gelijk! zat inderdaad fout met % melding, tanx :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."