#1
Het zou hypocriet zijn om te zeggen dat het echt bestraft moet worden. Toen ik 15 dronk ik ook wel ( helemaal niet veel, vond andere drugs veel leuker) maar heb wel toen es staan kotsen naast m'n moeder. Ik heb al van jongsaf een bloedhekel aan alcohol, vooral omdat ik zie hoe het mensen verandert. Hou het mooie, leuke waardevolle meisjes verandert in goedkope hoeren. Ik zou het niet leuk vinden moest m'n dochter van 15 strontzat thuiskomen, al is het maar omdat ik zelf heb ondervonden hoe jammer genoeg een heel hoog percentage van de jongens gebruik maakt van dronken meisjes.
Maar met af en toe drinken heb ik geen problemen mee. Zat zijn wel.
Maar met af en toe drinken heb ik geen problemen mee. Zat zijn wel.

