#1
Ik heb nu al heel wat vervangwijnen geprobeerd maar geen enkele vind ik lekker. Echt niet he. Alcoholvrije bieren kunnen dan wel weer lekker zijn, zoal bvb Carlsberg 0,0% leunt imo erg aan bij het origineel, maar ook een Sportzot moet niet onderdoen voor een Brugse Zot. Alleen jammer dat bier zoveel suikers bevat.
Daarom verkies ik toch andere drankjes, zoals zelfgemaakte kombucha.
Daarom verkies ik toch andere drankjes, zoals zelfgemaakte kombucha.

