Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw favoriete non-alcoholische bier of wijn?

Wat is jouw favoriete non-alcoholische bier of wijn?

34 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
C
CrataegusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nu al heel wat vervangwijnen geprobeerd maar geen enkele vind ik lekker. Echt niet he. Alcoholvrije bieren kunnen dan wel weer lekker zijn, zoal bvb Carlsberg 0,0% leunt imo erg aan bij het origineel, maar ook een Sportzot moet niet onderdoen voor een Brugse Zot. Alleen jammer dat bier zoveel suikers bevat.

Daarom verkies ik toch andere drankjes, zoals zelfgemaakte kombucha.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beady zei:
Ik heb geen persoonlijke foto's maar ik vind Stella Artois 0,0% en Guinness 0,0% dicht aanleunen bij de "echte" versie. Maar Coca Cola is de top.
Klik om te vergroten...
hmm Guinness ga ik es proberen, wist niet dat die 0,0 hadden. 👍
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Crataegus zei:
Ik heb nu al heel wat vervangwijnen geprobeerd maar geen enkele vind ik lekker. Echt niet he. Alcoholvrije bieren kunnen dan wel weer lekker zijn, zoal bvb Carlsberg 0,0% leunt imo erg aan bij het origineel, maar ook een Sportzot moet niet onderdoen voor een Brugse Zot. Alleen jammer dat bier zoveel suikers bevat.

Daarom verkies ik toch andere drankjes, zoals zelfgemaakte kombucha.
Klik om te vergroten...
Ik vond de wijnen met 5% alcohol erg fijn als vervanger voor af en toe.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Grolsch Radler 0.0

Heerlijk voor deze zomerse dagen op Balkonistan! :yum:
C
CrataegusLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Apotheker zei:
Ik vond de wijnen met 5% alcohol erg fijn als vervanger voor af en toe.
Klik om te vergroten...
Deze heb ik nog niet geprobeerd. Bij mij is het echt momenteel 0% alcohol.
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat bier betreft is Erdinger 0,0 echt mijn favoriet
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Screenshot_20220628-220449_Gallery.jpg
Weer eens een 0.0 witte wijn geprobeerd....

Niet doen jongens en meisjes. Een sauvignon hoort fris, fruitig en droog te smaken. Dit had meer de neiging van een moscato d'asti light, waar ze suiker aan onttrokken hadden.

Behhh
B
Bonko3ngLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gordons promoot zijn alcoholvrije gin overal. Iemand dit al geprobeerd? Hoe smaakt het?

Over het algemeen ben ik niet erg enthousiast over 0.0 dranken maar Heineken vond ik echt meevallen.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bonko3ng zei:
Gordons promoot zijn alcoholvrije gin overal. Iemand dit al geprobeerd? Hoe smaakt het?

Over het algemeen ben ik niet erg enthousiast over 0.0 dranken maar Heineken vond ik echt meevallen.
Klik om te vergroten...
Toevalig dat je het zegt, ik wilde het wel een keer proberen, hoorde laatst van iemand over een lekker gin/tonic combo, weet alleen niet
of het dit merk betrof. 'K Ga binnenkort eens shoppen bij nix&nix daar hebben ze veel alcoholvrij oa gin.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#10
1656676888837.png
Deze is wel fris
Kopen we altijd voor de kinderen op feestjes.
Proeft wel oke
Maar ook weer zonder alcohol bite.,..


djiego zei:
nix&nix daar hebben ze veel alcoholvrij oa gin.
Klik om te vergroten...
Beter online bestellen
Ben al een paar g en g s geweest waar ze geen 0.0 gin hadden in de winkel.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#11
ricorieks zei:
Beter online bestellen
Ben al een paar g en g s geweest waar ze geen 0.0 gin hadden in de winkel.
Klik om te vergroten...

Ja ik bedoel nix&nix kun je online bestellen gespecialiseerd in non alco dranken :)
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#12
djiego zei:
Ja ik bedoel nix&nix kun je online bestellen gespecialiseerd in non alco dranken :)
Klik om te vergroten...
Bestel tegenwoordig gewoon online bij de nix&nix als ik iets speciaals wil.
meeste fysieke winkels hebben nog veel te weinig in hun assortment...
En tegenwoordig is het voor 2200 besteld morgen in huis .dus perfect gewoon.
we hebben altijd tog wel wat om die tijd te overbruggen :grinning: 🙈
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#13
ricorieks zei:
Bestel tegenwoordig gewoon online bij de nix&nix als ik iets speciaals wil.
meeste fysieke winkels hebben nog veel te weinig in hun assortment...
En tegenwoordig is het voor 2200 besteld morgen in huis .dus perfect gewoon.
we hebben altijd tog wel wat om die tijd te overbruggen :grinning: 🙈
Klik om te vergroten...
Ja is perfect inderdaad :sunglasses:
B
Bonko3ngLid
01-01-2024, 00:00
#14
djiego zei:
Toevalig dat je het zegt, ik wilde het wel een keer proberen, hoorde laatst van iemand over een lekker gin/tonic combo, weet alleen niet
of het dit merk betrof. 'K Ga binnenkort eens shoppen bij nix&nix daar hebben ze veel alcoholvrij oa gin.
Klik om te vergroten...
Ik ben benieuwd, laat je het weten?
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hertog Jan 0,0 onlangs ontdekt. Deze komt voor mij het dichtst in de buurt! Hiervoor was ik tevreden over Heineken 0,0 maar de Hertog wint.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."