Goed verhaal🤔
dus hier de tip
Iedereen zou dit moete doen
niet Iedereen gebruikt voor de fun e
En ik dacht da je hier zonder oordelen of vooroordelen iets kon plaatsen als je niet weet wat leven ik gehad heb kan je beter je mening voor jezelf houden ieder heeft zijn leven en zijn bagage
Ik denk dat jou leve zowat vanzelf gaat en dat jIj mij nu gewoon bekijkt als een verslaafde die zo graag gebruikt dat hij niet stopt desondanks dat maag al niet meer wil
Ga mijn levens verhaal hier niet neerpennen
Maar weet aan jou reactie al dat jij niet veel meegemaakt hebt en wrs een zeer recreatieve gebruiker bent ??
als ik naar mijn leve kijk denk ik dat er niet veel zijn die mee kunnen prate iemand die veel heeft meegemaakt
niet Iedereen gebruikt voor de fun
??? Jij bent zeker nooit verslaafd geweest aan iets ??? Gewoon gaat niets in een verslaving zeker niet als verslaving komt door psychische trauma’s verlies van een dierbareKan ook gewoon stoppen
Half Nederland drinkt en rookt toch, niet zo hypocriet doen hé.Is dit sarcasme ? 😛
Op dit forum heb je vrij veel mensen die wat zoekende zijn qua informatie, veel reacties kun je beter met een korrel zout nemen.Mijn bericht was geen kreet om hulp of advies alles wat jullie zegge weet ik zelf ook heb volgende week afspraak bij psycholoog en praatgroep enzo en weet ook wel dat alcohol niet de juiste keuze is maar als alcohol iets doet is het wel verdoven en dus de chaos in mijn kop stoppen en dat had ik nu eve nodig na een familiale gebeurtenis omdat het anders mss anders zou aflopen dus snap jullie wel maar ik wil in leven blijven
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."