Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi lees jouw verhaal net en krijg alleen maar empathie voor jou door heb in mijn vroege 20 jare ook jaartje of 4 stevig aan dat goedje gehange weet perfect hoe gesloopt je jezelf voelt zonder die stroom aan witte brandstof Ik denk altyd ookal lukt stoppe niet meteen als je er mee bezig bent komt het einde van je gebruik niet veel verder achterna En herken veel van jou levensverhaal als je eens privé gesprek wil mag me altyd toe spreken veel sterkte en niet opgeven ik heb ook zowat elk misbruik mee gemaakt wat er is Weet perfect hoe dit voelt en hoe drugs jezelf doen gelove dat het er beter door gaat heb je in mijn post wel gezien succes en sterkte xx"
"Hoi ik ben nieuw en naar aanleiding van een bericht over heel de dag overgeven de dag na alcohol consumptie ga ik hier DE manier zegge om dat allemaal achterwegen te latevan af nu ik ben half mijn leve chronisch alcohol verslaafd geweest wat mijn maag dus echt om zeep geholpen heeft Als ik nu drink moet ik ooit na 4 biertjes al kotsen en heb zo ook snel maagzuur na vettig eten of pikant eten Daarvoor neem ik pantomed maagbeschermers Als ik nu avondje wat biertjes drink met sterke drank bij Heb ik de dag erna geen last Zit nu in een herval 2 weken gedronken omdat ik met depressie sukkel aan iedereen die drugs gebruikt die een aanslag voor je maag zijn dus alcohol al zeker neem half uur voor je gebruik 1 of 2 40 mg maagbeschermers En je zal je maag sparen ook preventief Raad dit aan voor iedereen ookal heb je sterke maag het noemt maag beschermer Dus bescherm je maag tege slechte indringers Melk en zo werkt niet als je daar te veel van drinkt maak je het zelfs erger Zware weekend drinkers neem gerust elke dag da je opstaat een en als je gaat drinke Ook Ik neem het elke dag En kan lekker pikant ete ik ben een roker en drinke gaat er ook bij zonder last en als je toch last hebt ben je teveel je maag aant pijnigen dus hier de tip Iedereen zou dit moete doen"
"Is dit sarcasme ? 😛 Meen dit wel hoor werkt super last van maag zo eentje neme half uur erna grote pita ete zonder problemen als je gebruikt waarom er mee wachten tot het te laat is voorkomen is beter dan genezen of niet"
"niet Iedereen gebruikt voor de fun e En ik dacht da je hier zonder oordelen of vooroordelen iets kon plaatsen als je niet weet wat leven ik gehad heb kan je beter je mening voor jezelf houden ieder heeft zijn leven en zijn bagage Ik denk dat jou leve zowat vanzelf gaat en dat jIj mij nu gewoon bekijkt als een verslaafde die zo graag gebruikt dat hij niet stopt desondanks dat maag al niet meer wil Ga mijn levens verhaal hier niet neerpennen Maar weet aan jou reactie al dat jij niet veel meegemaakt hebt en wrs een zeer recreatieve gebruiker bent ??"
"Ik bedoel dit niet om elke dag te drinken hè ik bedoel ermee als je van plan bent te gaan drinken (trouwfeest bvb) om het dan zelfs ook te doen dit stond los van mijn maag Bedoelde dat bericht op revolutionair en met niet veel mee gemaakt bedoel ik als ik naar mijn leve kijk denk ik dat er niet veel zijn die mee kunnen prate iemand die veel heeft meegemaakt denkt na voor zo een beoordelend bericht te poste met alle respect Naar jullie alletwee"
"En ik begrijp jouw reactie wel natuurlijk Maar denk jij dat ik geen hulp heb gezocht Heb ook periodes gehad van jaar niks gebruike heb medicatie geprobeerd voor depressie zowel als medicatie voor drinken Maar dit is geen forum voor mentale gezondheid dit is een drugs forum 😉"
"Mijn bericht was geen kreet om hulp of advies alles wat jullie zegge weet ik zelf ook heb volgende week afspraak bij psycholoog en praatgroep enzo en weet ook wel dat alcohol niet de juiste keuze is maar als alcohol iets doet is het wel verdoven en dus de chaos in mijn kop stoppen en dat had ik nu eve nodig na een familiale gebeurtenis omdat het anders mss anders zou aflopen dus snap jullie wel maar ik wil in leven blijven Zolang ik de hulp die ik gezocht heb nog niet krijg zorgt het er voor dat ik leef in plaats van lig en huil en elke dag drinke is niet bepaald gezond maar dood zijn is nog schadelijker voor je gezondheid he"
"Danny0531 zei: Kan ook gewoon stoppen Klik om te vergroten... ??? Jij bent zeker nooit verslaafd geweest aan iets ??? Gewoon gaat niets in een verslaving zeker niet als verslaving komt door psychische trauma’s verlies van een dierbare En een uitzichtloze toekomst als het verslaving is die er gewoon ingeslopen is zelfs dan is het niet makkelijk mense die nooit ervaren hebben wat echt verslaafd zijn is moete stoppe met doen alsof ze hier ook maar iets van begrijpe je komt hier dom mee over terwijl dit gewoon niet beter wete is 😉 niet slecht bedoeld als het zo makkelijk was ik ga niet meer gebruike dan ware er niet zoveel verslaafde en afkick klinieken logisch lijkt mij"
"Ik wil leve ja maar niet het leve wat ik nu heb want heb geen leve zelfs al ben ik nuchter En maagproblemen is ook veel te wijten aan stress want 2 jaar terug ging ik op vakantie en daar heb ik ook elkeavond biertjes gedronken en uitgebreid gegeten zonder maagbeschermers zonder problemen En revolutionair niks wat jij zegt wist ik nog niet hoor snap jou text volledig want zo prate vriende ook ik weet Ook hoe een verslaafde (zoals ik) denkt als ik nu drink is het ook niet om dronken te zijn gewoon de chaos van gedachten in mijn kop stoppe zodat ik kan slapen"
"Dat weet ik ook maar kan nog nergens terecht 6 maart psycholoog en vrijdag praatgroep Mijn kop ontploft van het nadenke en daardoor kan ik ni slape heb weet het is geen excuus heb nu ook spijt dat ik deze hulp niet eerder heb opgezocht Heb ook jare speed gebruikt en coke Alles wat ik kon vinde ben ik allemaal zelf mee gestopt kan nu dronken een lijn coke wegblazen omdat ik van walg allemaal zelf bereikt maar drinken doe ik van mijn 16 problematisch van mijn 18de tot 4 jaar terug e. Nu laatste 4 maanden grijp ik er weer heen En weet het is de makkelijkste uitweg kiezen Maar nu zorgt het er even voor dat ik niet denk en niet heel dag in bed lig Ik ben heel mijn leven een brok stress en spanning heb dokter gevraagd om gecontroleerd een lage dosis benzo voor te schrijve voor even doet hij niet enige wat ie wil geve is antidepressiva heb ik al meerdere van geprobeerd bijwerkingen niet kunne slape"