Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMaagproblemen door alcohol hier de oplossing

Maagproblemen door alcohol hier de oplossing

62 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je nu een kuur krijgt met pantoprazol, 2 x 40 mg dan is het de bedoeling dat je je maag laat helen. Dat helen neemt echt wel een paar maanden 4-5-6 ongeveer in beslag. Daarom moet je er dus niet alsnog alcohol gebruiken want dan blijft je maag ziek en daarom ga je zo aan het spugen. Eerst de maag laten helen en dan daarna met de maagbescherming af en toe een drankje kan wel. Maar ook wel dagelijks je maagbeschermer gebruiken en die spicey food, ook niet tijdens de heling. (Ik heb vorig jaar verschillende maagzweertjes en bloedingen gehad vanwege te veel pijnmedicatie. Met de pantoprazol zijn nu vrijwel al mijn klachten over maar ik heb misschien 2 glaasjes gedronken.) Neem je klachten serieus, Is het niet voor je maag, dan wel voor je lever...
P
PsychedelicatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik maagbeschermers op eigen initiatief heb maag onderzoeke gehad en ze zien niets terwijl ik wel klachte heb vandaar dat ik denk dat het stress is
Maar als ik ze ni neem en drink 2 dagen achter elkaar heb ik wel klachte steken en maagzuur
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelicat zei:
Mijn bericht was geen kreet om hulp of advies alles wat jullie zegge weet ik zelf ook heb volgende week afspraak bij psycholoog en praatgroep enzo en weet ook wel dat alcohol niet de juiste keuze is maar als alcohol iets doet is het wel verdoven en dus de chaos in mijn kop stoppen en dat had ik nu eve nodig na een familiale gebeurtenis omdat het anders mss anders zou aflopen dus snap jullie wel maar ik wil in leven blijven Zolang ik de hulp die ik gezocht heb nog niet krijg zorgt het er voor dat ik leef in plaats van lig en huil
en elke dag drinke is niet bepaald gezond maar dood zijn is nog schadelijker voor je gezondheid he
Klik om te vergroten...
Klinkt alsof jebang bent voor emoties. Er is niets mis met huilen of verdriet. Waarom weglopen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."