naar aanleiding van een bericht over heel de dag overgeven de dag na alcohol consumptie
Teken 1 dat je op het punt staat je gezondheid ernstig en onherstelbaar te verliezen op dit moment. (Je gezondheid heb je al verloren nu)
mijn maag dus echt om zeep geholpen heeft
Als ik nu drink moet ik ooit na 4 biertjes al kotsen
Dat betekent dat je NU moet stoppen, eigenlijk gisteren al.
heb zo ook snel maagzuur na vettig eten of pikant eten
Zelfs eten tast je buik al aan dat is niet normaal.
Je maag kan al een stukje vlees niet meer verwerken.
En ik dacht da je hier zonder oordelen of vooroordelen iets kon plaatsen
Dit is een plek waar je te horen krijgt wanneer mensen duidelijk lezen dat er iets fout gaat.
als je niet weet wat leven ik gehad heb kan je beter je mening voor jezelf houden ieder heeft zijn leven en zijn bagage
Ik denk dat jou leve zowat vanzelf gaat en dat jIj mij nu gewoon bekijkt als een verslaafde die zo graag gebruikt dat hij niet stopt desondanks dat maag al niet meer wil
Iedere verslaafde heeft een excuse waarom hij niet kan stoppen. Jouwe is keihard gezegd dat je in een slachtoffer rol kruipt. Ik wind daar geen doekjes omheen. Het imago ik heb het zo zwaar dus je moet snappen dat ik leven kapot maak moet je van je afgooien. Daarom zei ik dat meteen. Heb daar geen medelijden mee maar vind dat zwak.
Het leven is keihard, er zijn genoeg mensen die net zo veel hebben meegemaakt als jij en nog wel meer.
Ik denk dat jou leve zowat vanzelf gaat
Jij bent zeker nooit verslaafd geweest aan iets
psychische trauma’s verlies van een dierbare
Allemaal aannames bijna niemand ze leven gaat vanzelf. Veel mensen op dit forum zijn verslaafd geweest aan iets, ik ook. Iedereen verliest mensen om zich heen. Ik zelfs mensen die echt dichtbij stonden. Heb zelfs mensen recht voor mijn neus zelfmoord zien plegen. Zo kan ik ook wel blijven hangen 'kijk eens hoe zielig ik ben' nee stap daar van af de eerste stap is bij jou nu zoek per direct hulp om van de drank af te komen.
mense die nooit ervaren hebben wat echt verslaafd zijn is moete stoppe met doen alsof ze hier ook maar iets van begrijpe je komt hier dom mee over terwijl dit gewoon niet beter wete is 😉
De mensen die hier hebben gereageerd, je hebt geen idee wat ze hebben meegemaakt.
Benzzzy praat tegen je in verschillende synoniemen omdat hij nou eenmaal zo is.
Syl heeft je vriendelijk benaderd ik vertel je gewoon keihard de waarheid. Lees haar verhaal maar eens.
En kom dan nog maar eens vertellen dat mensen hier dom overkomen want dat ben jij namelijk!
Mijn naam is sylvia ,41 jaar ,moeder van 2 kinderen van 17 en 19 en al 8 jaar verslaafd aan speed. Destijds eraan begonnen met mijn ex ,eerst af en toe in het weekend . Al gauw werd het ook doorde weeks om de vermoeidheid te doorstaan van het gebruik in het weekend. En ja dan zit je al snel aan...
drugsforum.nl
Je leven staat op het spel mensen waarschuwen je.
En jij doet net of wij hier het allemaal niet snappen.
Maar jij snapt het niet!
Wat je verteld is niet normaal en wees blij dat je hier bent gekomen en dat iedereen je meteen zegt dat je actie moet ondernemen nu.
maar dood zijn is nog schadelijker voor je gezondheid he
Dus je wilt niet dood.
Als een dokter je verhaal hoort en je bent eerlijk wat je hier ook vertelde word je meteen geholpen en onderzocht. De hele dag kotsen en dan doordrinken.
Nogmaals je kan eigenwijs blijven doen maar je kan nu ook beseffen dat dit nu afgelopen is en gewoon open staan voor kritiek en aannemen wat er word gezegd tegen je vandaag op dit forum.