#1
Als je dit echt zo ziet dan begrijp ik volledig je mening. Je stelling: geen vraag = geen aanbod is natuurlijk ook waar maar daardoor ben ik nog niet medeverantwoordelijk. Anders ben ik voor zoveel dingen medeverantwoordelijk dat ik beter kan stoppen met leven want dan zou ik een zeer slecht persoon zijn. Maar dat is dus mijn mening.
Heel goed want dit is even anders dan toen je begon over feiten en dat andere meningen off-topic waren. Ik ben blij dat je je houding hebt aangepast en normaal bent gaan discussiëren. Want meningen mogen nou eenmaal verschillen maar meningen zullen nooit feiten worden.
Let's make peace inderdaad![]()
Haha ja dat eerste wat je zegt ben ik het volledig met je eens hoor
En met het tweede ook eens. Was toen net van mijn onterechte ban af dus vloog er meteen in en had alleen even vluchtig door het onderwerp gelezen.
In mijn optiek is geen vraag geen aanbod een feit, ik kom uit een handelaarsfamilie
Maak er een leuk weekend van he