#1
Onder invloed zijn, is onder invloed zijn.
Ook al zijn het in casu stimulanten, feit is dat je dus n i e t mag rijden. Niet, dus!
Ik vond vroeger ook, dat ik met alcohol op alleen maar beter ging rijden.
Overigens, is dit een kenmerkende werking van alcohol, en ook hierdoor gaat het zo vaak mis...
Rijd nou godverdomme niet, als je onder invloed bent!
Hoe vaak moeten we dit nog zeggen...
NIET DOEN
Ik heb de geneugten mogen ervaren van een ongeval doordat er een dronken GAK arts met volle vaart achterop mijn auto knalde...
sta je om 24.00 uur voor een rood stoplicht te wachten, ineens sta je 20 meter verder, en is je stoel finaal gebroken zodat je uit je auto moet klauteren...
Dat was echt niet leuk, hoor. Nee. Echt niet.
Het kostte mij nog eens meer dan 2000 gulden om een gelijkwaardige auto te kunnen kopen.
Zo gaat dat met verzekeringen....
En die arts?
Die had een leasebak.
Geen centje pijn voor hem, behalve voor zijn broer, die naast hem zat.
Want die had een beste ster in de voorruit gemaakt met zijn kop.
geen autogordel om...
Ja. Ook alweer zoiets.
Toen ik de deur van zijn auto opentrok, rolde de bestuurder zo de straat op.
Apezat. Als een dragonder!
Woest was ik!
Maar daar heb je dus niets aan...
Al mijn nekspieren waren beschadigd. Ja.
ik moest van de gearriveerde politie meteen gaan zitten, en met de ambulancenaarhetziekenhuis. Leuk, nietwaar.
De klootzak.
En dan lees ik hier, dat er nog steeds mensen zijn, die deze risico's nemen.
Gaan rijden. Met wat dan ook op.
Doe dit de ander, en jezelf nou niet aan.
Rekening man tegenwoordig!
Ook al zijn het in casu stimulanten, feit is dat je dus n i e t mag rijden. Niet, dus!
Ik vond vroeger ook, dat ik met alcohol op alleen maar beter ging rijden.
Overigens, is dit een kenmerkende werking van alcohol, en ook hierdoor gaat het zo vaak mis...
Rijd nou godverdomme niet, als je onder invloed bent!
Hoe vaak moeten we dit nog zeggen...
NIET DOEN
Ik heb de geneugten mogen ervaren van een ongeval doordat er een dronken GAK arts met volle vaart achterop mijn auto knalde...
sta je om 24.00 uur voor een rood stoplicht te wachten, ineens sta je 20 meter verder, en is je stoel finaal gebroken zodat je uit je auto moet klauteren...
Dat was echt niet leuk, hoor. Nee. Echt niet.
Het kostte mij nog eens meer dan 2000 gulden om een gelijkwaardige auto te kunnen kopen.
Zo gaat dat met verzekeringen....
En die arts?
Die had een leasebak.
Geen centje pijn voor hem, behalve voor zijn broer, die naast hem zat.
Want die had een beste ster in de voorruit gemaakt met zijn kop.
geen autogordel om...
Ja. Ook alweer zoiets.
Toen ik de deur van zijn auto opentrok, rolde de bestuurder zo de straat op.
Apezat. Als een dragonder!
Woest was ik!
Maar daar heb je dus niets aan...
Al mijn nekspieren waren beschadigd. Ja.
ik moest van de gearriveerde politie meteen gaan zitten, en met de ambulancenaarhetziekenhuis. Leuk, nietwaar.
De klootzak.
En dan lees ik hier, dat er nog steeds mensen zijn, die deze risico's nemen.
Gaan rijden. Met wat dan ook op.
Doe dit de ander, en jezelf nou niet aan.
Rekening man tegenwoordig!


