Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAutorijden met 3mmc strafbaar?

Autorijden met 3mmc strafbaar?

63 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Flualhamdulillam zei:
Je moet redelijkerwijs toch wel weten dat 3-MMC de rijvaardigheid beïnvloed… Doen alsof je een IQ a la Bonnie St. Claire hebt gaat je niet helpen in je zaak… Jij bent hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor het spul wat jij in je mik gooit! Als jij op eigen initiatief een zakje poeder naarbinnen werkt, ookal ben je onwetend over de psychoactieve werking ervan, is het JOUW verantwoordelijkheid. ‘Wist ik niet’ is wettelijk gezien geen excuus.
En denk je dat de vraag gesteld werd omdat TS niet wist of het de rijvaardigheid aantast? De vraag werd gesteld omdat het een nieuwe psychoactieve stof is die nog niet op de lijst van verboden middelen staat, dát veroorzaakt heel logisch wat verwarring over de legaliteit in het verkeer.


Niet dus, want al wist je het niet: jouw fout.



Dat een stof geen geregistreerd verboden middel is, betekent nog niet dat je onder invloed hiervan mag deelnemen aan het verkeer…
En dan, je hebt dus geen flauw idee van de psychoactieve werking van 3-MMC, maar je bent wel alle verboden middelen langs gegaan om te kijken of 3-MMC er ook tussen staat? Misschien klinkt het in je hoofd allemaal wel heel overtuigend… Maar zo werkt het natuurlijk niet. Ik denk ook dat er niet zo veel van je smoesjes overblijft op het moment dat je langs de vluchtstrook ome agent recht in de ogen mag kijken met je verwijdde pupillen trillende kaak 🤣



“Maar meneer, met welk doel heeft u dit middel dan aangeschaft en tot u genomen?”
“ehhh”
Daarnaast, bij verkooppunten staat ook altijd in het Nederlands aangeduid als stoffen niet geschikt zijn voor consumptie. Je moet wel enorm je best doen en je door heel veel bochten wringen wil je je van geen kwaad bewust zijn. Het is simpelweg gewoon niet geloofwaardig.
Klik om te vergroten...
Bamm flual! Je bent op dreef met je postings. Amen. Topic kan dicht. Hier is het antwoord
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flualhamdulillam zei:
Doen alsof je een IQ a la Bonnie St. Claire hebt
Klik om te vergroten...
Heel ongepast misschien in deze conversatie maar ik lig in een piskreuk hiero van deze opmerking!! 😂😂😂😂😂👍👍👍👍👍🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼

Die houd ik er in! 👍
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Heel ongepast misschien in deze conversatie maar ik lig in een piskreuk hiero van deze opmerking!!
Klik om te vergroten...
Nee inderdaad dus ik hou het kort: Ik heb vroeger heel vaak gelachen om een grap die mijn oudere broer dan maakte, dat Bonnie St. Claire een lager IQ zou hebben dan ‘Sandy de orang-oetan’. Little did I know, na jaren kwam ik erachter: het was geen grap 🤣
Hier de laagste scores ooit behaald bij de Nationale IQ Test:
A7357931-4851-4137-B38D-08451F9640D0.jpeg

OT: Dus écht alleen Bonnie St. Claire komt door onwetendheid onder haar vervolging uit na het rijden onder invloed van 3-MMC. Als ze überhaupt kan rijden… Volgensmij eist kunnen buitenspelen namelijk al minimaal 40 IQ-puntjes 😭
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flualhamdulillam zei:
Nee inderdaad dus ik hou het kort: Ik heb vroeger heel vaak gelachen om een grap die mijn oudere broer dan maakte, dat Bonnie St. Claire een lager IQ zou hebben dan ‘Sandy de orang-oetan’. Little did I know, na jaren kwam ik erachter: het was geen grap 🤣
Hier de laagste scores ooit behaald bij de Nationale IQ Test:
Bekijk bijlage 25776
Klik om te vergroten...

Hahaha die Tuur scoort ook nie best... 😜 En arme Kelly...
En who the ... is Shary-an Nivillac (of zo, lezen gaat me nog nie best af... 😂 ) ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."