#1
Heel ongepast misschien in deze conversatie maar ik lig in een piskreuk hiero van deze opmerking!! 😂😂😂😂😂👍👍👍👍👍🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼Doen alsof je een IQ a la Bonnie St. Claire hebt
Die houd ik er in! 👍
Heel ongepast misschien in deze conversatie maar ik lig in een piskreuk hiero van deze opmerking!! 😂😂😂😂😂👍👍👍👍👍🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼Doen alsof je een IQ a la Bonnie St. Claire hebt
Nee inderdaad dus ik hou het kort: Ik heb vroeger heel vaak gelachen om een grap die mijn oudere broer dan maakte, dat Bonnie St. Claire een lager IQ zou hebben dan ‘Sandy de orang-oetan’. Little did I know, na jaren kwam ik erachter: het was geen grap 🤣Heel ongepast misschien in deze conversatie maar ik lig in een piskreuk hiero van deze opmerking!!

Nee inderdaad dus ik hou het kort: Ik heb vroeger heel vaak gelachen om een grap die mijn oudere broer dan maakte, dat Bonnie St. Claire een lager IQ zou hebben dan ‘Sandy de orang-oetan’. Little did I know, na jaren kwam ik erachter: het was geen grap 🤣
Hier de laagste scores ooit behaald bij de Nationale IQ Test:
Bekijk bijlage 25776
Ik zou het voor de zekerheid en veiligheid niet doen. Een ongeluk zit in een klein hoekje immers!Toen je deze vraag opstelde, en het moment van plaatsen hanteerde. Wat zei je gezonde verstand?
Alle middelen die het reactievermogen, en het hanteren van motorvoertuigen beïnvloeden is niet voor niets strafbaar volgens de wet.
De maximumstraf voor rijden onder invloed van drugs of medicijnen is drie maanden gevangenisstraf of een geldboete van € 8.200,-. Ook kan een rijverbod opgelegd worden. De rechter kan het rijbewijs laten inhouden voor max. 5 jaar (10 jaar bij herhaling).
Er kan wel gediscussieerd worden over “3mmc is geen drugs maar een research chemical” het is een designer drugs, en zal geclassificeerd worden onder Artikel 8. Wegenverkeerswet. (WVW). rijden onder invloed.
Dus, nee denk dat niemand weet of dit toegestaan is of niet. 🤨
Noot: en nou dit eens bekijken, als er iemand door jou is aangereden, en zwaar gewond, od het leven heeft verloren, doordat jij zonodig toch achter het stuur kroop.Toen je deze .....
Alle middelen die het reactievermogen, en het hanteren van motorvoertuigen beïnvloeden is niet voor niets strafbaar volgens de wet.
De maximumstraf voor rijden onder invloed van drugs of medicijnen is drie maanden gevangenisstraf of een geldboete van € 8.200,-. Ook kan een rijverbod opgelegd worden. De rechter kan het rijbewijs laten inhouden voor max. 5 jaar (10 jaar bij herhaling).
Er kan wel gediscussieerd worden over “3mmc is geen drugs maar een research chemical” het is een designer drugs, en zal geclassificeerd worden onder Artikel 8. Wegenverkeerswet. (WVW). rijden onder invloed.
Dus, nee denk dat niemand weet of dit toegestaan is of niet. 🤨
Absoluut mee eens!Het gaat er niet om, @Mrloverd, of het nu drugs zijn, of niet, als je onder invloed rijdt.
Art 8 WvW heeft het over i e d e r e stof, die de rijvaardigheid
k a n beïnvloeden.
Zelfs aanstalten maken om te gaan rijden, onder invloed verkerende, is al foute koek.
Dus:
3 mmc en autorijden?
Gaan n i e t samen, is simpelweg verboden!
Denk eens aan die andere deelnemers aan het verkeer...
Als ik dit lees word ik een beetje verdrietig.
WAAROM ik herhaal WAAROM zou je ook maar willen rijden met 3mmc en of andere drugs op.
iq heeft er waarschijnlijk niet veel mee te maken ,maar een persoon met wat verstand/ervaring zal zeker moeten weten dat rijden onverstandig is met 3-mmc op en/of het de rijvaardigheid kan beïnvloeden.Je moet redelijkerwijs toch wel weten dat 3-MMC de rijvaardigheid beïnvloed… Doen alsof je een IQ a la Bonnie St. Claire hebt gaat je niet helpen in je zaak… Jij bent hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor het spul wat jij in je mik gooit! Als jij op eigen initiatief een zakje poeder naarbinnen werkt, ookal ben je onwetend over de psychoactieve werking ervan, is het JOUW verantwoordelijkheid. ‘Wist ik niet’ is wettelijk gezien geen excuus.
En denk je dat de vraag gesteld werd omdat TS niet wist of het de rijvaardigheid aantast? De vraag werd gesteld omdat het een nieuwe psychoactieve stof is die nog niet op de lijst van verboden middelen staat, dát veroorzaakt heel logisch wat verwarring over de legaliteit in het verkeer.
dat klopt ,wat mij bijgebleven is van een agent in brabant toen het zo opgeblazen werd op het nieuws was dat hij zelf sprak en toegaf dat hij er niks mee kon als hij iemand aanhield die wappie op straat liep of jongeren in groeps verbant van de 3-mmc hij niks kon doen behalve de pony packs in beslag nemen en op bureau laten tekenen om vrijwillig af te staan .maar deden ze dit niet het gewoon terug moest gegeven worden en ook geen boete kunnen uitschrijven voor het wappie zijn .dát veroorzaakt heel logisch wat verwarring over de legaliteit in het verkeer.
als ik onder invloed van 3-mmc zal rijden (wat ik niet doe) zal ik gewoon rijbewijs geven ,blazen ,speeksel test en verder geen enkele vraag van oom agent beantwoorden .Misschien klinkt het in je hoofd allemaal wel heel overtuigend… Maar zo werkt het natuurlijk niet. Ik denk ook dat er niet zo veel van je smoesjes overblijft
een heleboel mensen schaffen 3-mmc niet zelf aan bij de eerste keer gebruik ,de meeste worden geïntroduceerd door kennissen vrienden familie noem maar op.Maar meneer, met welk doel heeft u dit middel dan aangeschaft en tot u genomen?”
“ehhh”
Daarnaast, bij verkooppunten staat ook altijd in het Nederlands aangeduid als stoffen niet geschikt zijn voor consumptie. Je moet wel enorm je best doen en je door heel veel bochten wringen wil je je van geen kwaad bewust zijn. Het is simpelweg gewoon niet geloofwaardig.
dacht ook huhNee inderdaad dus ik hou het kort: Ik heb vroeger heel vaak gelachen om een grap die mijn oudere broer dan maakte, dat Bonnie St. Claire een lager IQ zou hebben dan ‘Sandy de orang-oetan’. Little did I know, na jaren kwam ik erachter: het was geen grap 🤣
Hier de laagste scores ooit behaald bij de Nationale IQ Test:
Omdat sommige mensen op een vrijdagnacht cocaïne nemen en op maandag gewoon moeten gaan werken.Als ik dit lees word ik een beetje verdrietig.
WAAROM ik herhaal WAAROM zou je ook maar willen rijden met 3mmc en of andere drugs op.
Het is vragen om problemen!
Oh en hoewel een speeksel test meschien niet test op 3mmc is rijden met verdovende middelen altijd strafbaar.
(Tenzij je een dokters verklaring hebt die dit tegen spreekt)
Maar die zal jij voor 3mmc never nooit niet krijgen helaas
ik denk het niet aangezien het op geen enkele lijst in het wetboek van strafrecht staat.Hoi mensen. Ik vraag me af of het strafbaar is om deel te nemen aan het verkeer met 3mmc gebruik. Neemt niet weg dat het verstandig is om te doen. Wat weten we hierover op het forum?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."