#1
Jammer dat je niet inhoudelijk op onze punten in gaat in ieder geval.
Hypocrisie ligt niet ver van jezelf vandaan. Nu ga ik ergens een keer niet op in, waar jij zo vaak het ‘tl;dr’ gebruikt hebt en zogenaamd vind je het nu respectloos. Ik ga gewoon dit uit de weg, of heb je daar nu ook al wat op te zeggen?