Je bedoelt: 'mijn punt staat al vast, het is nu eenmaal zo, en je kunt alles zeggen wat je wil maar ik ga het toch niet lezen want mijn punt staat al vast.'Hypocrisie ligt niet ver van jezelf vandaan. Nu ga ik ergens een keer niet op in, waar jij zo vaak het ‘tl;dr’ gebruikt hebt en zogenaamd vind je het nu respectloos. Ik ga gewoon dit uit de weg, of heb je daar nu ook al wat op te zeggen?
Zelfs geen medicatie wat je kan beïnvloeden
Is niet waar.. ik slik dagelijks ritalin en mag daar mee rijden.. keuringen gehad en al..
Dat verschilt per drug denk ik. Met alcohol kun je dat namelijk behoorlijk goed inschatten, maar met THC niet. De legalisering van wiet in combinatie met achterblijvend onderzoek en wetgeving omtrent de invloed op rijvaardigheid is dan ook een serieus probleem. Stel je een situatie voor waarbij iemand betrokken is in een dodelijk ongeval de dag na het roken van een blowtje.Mee eens. Zwart wit kijken op dit issue heeft weinig zin, iedereen weet wat de Nederlandse wet zegt op dit gebied.
Is aan de waarden in je bloed af te lezen of het restwaarden zijn of dat je daadwerkelijk onder invloed bent vraag ik me af. Momenteel is het testen veel te ongenuanceerd vind ik.
Er is geen andere keuze dan het te accepteren. Alleen is het wel essentieel om de discussie levend te houden zodat de wetten telkens ietsje beter worden.Klopt, maar dan nog voor justitie is het ‘onder invloed’ aan die maatstaaf verander je helemaal niks namelijk. Hun hebben die normen vast gezet en of je nou onder invloed bent of niet, vast is vast.
als je groot mans genoeg bent om te gebruiken, en je wordt getest moet je mans genoeg zijn om de gevolgen te accepteren imo. Ook als je in de praktijk niet onder invloed bent maar de test resulteert van wel door gebruik van middelen.
Mee eens. Zwart wit kijken op dit issue heeft weinig zin, iedereen weet wat de Nederlandse wet zegt op dit gebied.Er is geen andere keuze dan het te accepteren. Alleen is het wel essentieel om de discussie levend te houden zodat de wetten telkens ietsje beter worden.
Ja helemaal mee eens. Het is eigenlijk van de zotte dat wiet gedoogd wordt maar dat er nog geen passende wetgeving is met betrekking tot testen en rijvaardigheid.De legalisering van wiet in combinatie met achterblijvend onderzoek en wetgeving omtrent de invloed op rijvaardigheid is dan ook een serieus probleem.
Maar ben je nog onder invloed de ochtend na een avond blowen? Vrienden van me en ik stappen regelmatig na een avond blowen, de ochtend erna in de auto.
Ik ben dan niet stoned meer maar voel me wel anders wanneer ik niet geblowd had.
Dit is appels met peren vergelijken. Ik snap waar je op doelt maar deze vergelijking gaat niet op.Ik ben na een avond blowen de ochtend erna in ieder geval minder onder invloed dan dat ik één of twee biertjes zou drinken, en dan mag ik wel achter het stuur.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."