#1
Wat ben ik blij als lachgas eindelijk word verboden zeg 😊😇 Heb er echt helemaal niks mee en vind het super irritant als iemand in dezelfde ruimte als mij lachgas gebruikt. 24/7 iemand horen snuiven kan al irritant zijn, maar dat is niks vergeleken die kut lachgas vind ik!🤪