#1
Zo eens. Ik ben echt geen heilig boontje, maar als je lachgas gaat doen terwijl je met de auto het verkeer in moet... ga dan gewoon weg. Ik bedoel niet eens dood of de gevangenis in maar gewoon weg, ga naar een plek waar je met dit soort kut acties welkom bent want hier op aarde is geen plek voor je. Sodemieter op.Geef ze eens ongelijk na alle ontelbare dodelijke verkeersongelukken door stumperds in het verkeer die dit middel gebruiken. Lekker lachen en spacen terwijl je 110 kilometer per uur door een bebouwing rijdt en je auto parkeert bij iemand anders in zijn woonkamer of een gezin doodrijdt op de weg. Mag wel harder bestreden worden.
tevens de hoeveelheid ziekenhuis opnamen groeit waarbij mensen binnen komen en permanent verlamd zijn d.m.v. dit middel.